Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strandvejen 25 Århus

 Besvar Besvar
Forfatter
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Strandvejen 25 Århus
    Sendt: 31 Aug 2010 kl. 19:32
Hej alle i gæve jyder, som måske kan svare mig på et lille spørgsmål,
 
Da jeg har fået muligheden for at overnatte på overstående adr, i næste uge, da konen skal arbejde lidt derovre, ville jeg høre om det evt kan lade sig gøre at fiske i området, jo fiske kan man jo altid, men er der en lille chance for at fange noget, det skal helst være inden for gå afstand,
 
på forhånd tak for alle de goe råd som kommer.
 
Mvh Jesper Pedersen
Karlslunde
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2010 kl. 20:03
Tja, Gå ned til vandet lige ud for hotellet og start med at fisk der, så går du ellers bare så lang sydpå di gider. Kommer du langt nok skal du lige overholde fredningen ved Giber å.´
Tjek denne side:
Under Århusbugten punkt 8.
 
Martin
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2010 kl. 20:05
Altså fra hotellet og hen til Campingpladsen mod syd er der en "okay" havørredbund så du  fiser ned til vandet og holder til højre. Nogen vil sige du roligt kan fiske helt ud forbi "Naturcenter Ørnereden".

EDIT:
Men få fisket godt af omkring høfterne!!!!!!!Wink
Wink
Jeg har ihvertfald i min studietid i Århus fanget HØ der. Noget jeg forventer at give et forsøg igen når mit bentøj vil som jeg vil.(Går for dårligt til at vadefiske pt)


Redigeret af TBH - 31 Aug 2010 kl. 20:07
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 17:49
Tak for de hurtige svar, men med denne vejr udsigt for torsdag og fredag, kan det blive svært med fluestangen, kunne det evt være en ide at teste skødshoved strand.
 
Mvh Fætter JR
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 18:30

Da jeg nu har lagt beslag på bilen, ville en plads som dur, i Østen/ Nordøstenvind, være kanon lækkert, det skal lige siges, at jeg fisker med flue.

 
På forhånd tak
 
Mvh Fætter JR
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 18:47
Du kan jo prøve på djursland der kan du sikkert finde en plads hvor vinden passer dig, tjek evt : http://www.justonemorecast.dk/kystpladser.html
Mvh Mads



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres