Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hav fiskeri Zanzibar-Pemba

 Besvar Besvar
Forfatter
Chris Præstegaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Chris Præstegaard

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Geografisk: Jeg bor og lever på Zanzibar hvor jeg driver et helt nyt vandsports center som vi åbnede i November 2009. Vi har fiskeri-dykning-sejlads med Dhows og snorkeling ture. Vi arrengere også pakketure og hoteller her på Zanzibar
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Chris Præstegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hav fiskeri Zanzibar-Pemba
    Sendt: 02 Sep 2010 kl. 11:23
Hejsa !!

For dem som vil prøve noget helt andet er fiskeri på Zanzibar en fantastisk oplevelse.

Med mulighed for at kombinere en fantask ferie med familie eller venner med fiskeri i verdensklasse..Så er Zanzibar stedet.

Alle muligheder er åbne lige fra flue fiskeri til fiskeri med let eller svært grej til den ultimative BIG GAME tur.

Fiskeri fortages hovedsaglig fra båd og der er masser af rev som bare ligger og venter.

Listen over de fisk som bliver fanget her er lang..Tuna,kingfish,Giant Travelly,Barracuda,Groupers,Sailfish,Marlin...Og mange andre !!!

For uden fiskeri er der selvfølgelig masser af andre ting at foretage sig på denne spændende Ø...Dykning er i verdensklasse og snorkeling er også et hit....

For alle dem som måske har lyst at prøve noget helt andet,vil jeg selvfølgelig besvare alle spørgsmål angående Zanzibar.

Chris præstegaard
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nesloone

Tilmeldt:: 05 Aug 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nesloone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2010 kl. 13:18
Hej Chris, du bor i paradis...ihvertfald har jeg nogle tyske venner der har været på Zanzibar nogle gange og faktisk har fisket en del dernede. Hvornår er den bedste ferietid hos jer ?
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chris Prestegaard Avatar

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: Zanzibar
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chris Prestegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2010 kl. 17:26

Hej Michael !

Du ved nogle gange kan der verrer "slanger" i paradis !!

Men Zanzibar er bestemt et fedt sted at bo saa jeg skal ikke klage...Zanzibar kan besoges hele Aret men vejr messigt er Oktober til midt December rigtigt godt...Februar og marts er ogsa rigtig gode.

Hvis du vil vide mere om Zanzibar kan du ga ind pa www.jamboree-watersport-zanzibar.com

Hyg dig !

Chris
Til top
Karsten Strørup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
karsten51

Tilmeldt:: 17 Mar 2010
Geografisk: Charlottenlund
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten51 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2010 kl. 15:41
Hvorfor nævner du ikke januar? Er den dårlig?
Til top
Henrik V. Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksefisker8660

Tilmeldt:: 05 Nov 2011
Geografisk: Skanderborg
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksefisker8660 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2011 kl. 22:02
Hej Chris
 
Spændende indslag - jeg skal netop på ferie på Zanzibar fra 18 dec. til 3. jan. og er selv ivrig lystfisker. Jeg er mest til fluefiskeri og hvis du har nogle tips mht. grej og steder vil det være super. Jeg regner også med at skulle prøve deepwater fishing.
 
Til fluefiskeriet regner jeg med selv at smide en stang i kufferten, men ellers går jeg ud fra, at ture med grej kan arrangeres ?
 
Håber at høre fra digSmile
 
MVH
Henrik V. Pedersen
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum