Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jordbro Å

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jordbro Å
    Sendt: 05 Sep 2010 kl. 11:59
Hej

Har kigget lidt på denne å, og vil gerne høre lidt erfaringer, om den er et forsøg værd og hvilket sted jeg skal prøve efter Havørred, regnbueørred og bækørred. Det bliver både mede og spin.
pft.

Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2010 kl. 16:00
Min bror, som er inkarneret, synes det en smuk å - med mange fisk/muligheder hele vejen. Han fisker vist mest spin og flue, men indrømmer dog, at mange fisker meget på mede. Han fisker der meget fortsat. Han mener ikke, at man skal nøjes med én dag, og nyder selv gavn af at kende åen godt. Læs vandet, og det hele er et hotspot med en lidt sen opgang, som er startet for længe siden. Knæk og bræk. her har du et link til et kort, som jeg faktisk selv har tegnet. Men alle de mange kilometer er hotspots.:
http://www.dagkort.dk/images/pdf/008-01.pdf
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2010 kl. 16:30
Tusind tak mester... Lyder som noget der skal prøves en dag :D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres