Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fluer til odense å

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fluer til odense å
    Sendt: 10 Sep 2010 kl. 22:14
hej jeg har så endelig fået købt en fluestange igen. jeg står nu med det problem jeg har igen anelse om hvad der virker af mønstre i odense af fluer så er der nogle bud?? det skal være lavet f matrialer der er til at betale når man studere og ikke har så mange penge så junglecock af ude af billedet desvære 
på forhånd tak
mvh Thomas Klausen
Til top
Stig Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
emil97 Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emil97 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 07:12
Gode gamle (og efterhåndet oversete) Mickey Finn virker stadig super.
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 08:48
Hej Thomas.

Er det havørreder eller bækørreder du vil fiske efter??
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 09:52
det er til havørreder 
Til top
Simon Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Simon Hansen

Tilmeldt:: 19 Mar 2010
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Simon Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 11:05
Hej Thomas

Send mig en mail, jeg vil da gerne binde dig den hvide prins og fyggi til odense.

MVH.

Simon


Redigeret af Simon Hansen - 11 Sep 2010 kl. 11:29
Til top
Simon Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Simon Hansen

Tilmeldt:: 19 Mar 2010
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Simon Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 11:32
Hej Thomas

Hvad skal du fange efter?

jeg kan binde et par dræber til dig efter uge 38Smile


Redigeret af Simon Hansen - 11 Sep 2010 kl. 11:32
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 12:56
God stil at binde et par fluer til ThomasClap
 
Jeg havde Thomas med i åen for et par uger siden, desværre gav det ingen fisk men vi havde en hyggelig tur.
Det er fedt at se at du tager fra midtfyn til odense for at fiske, samtidig med at du læser på tekninsk skole og pengene er små, det er godt at du prioriterer fiskeriet højtSmile
 
Jeg håber at vi får fisket i åen sammen igen.
 
Stram line herfra    WASP
 
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 18:05
Jeg kan også godt binde et par fluer til dig thomas og prisen er 10 kr. pr.flue. Du kan bare sende mig en mail
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 19:21
 jeg ikke intraseret i at købe fluer vil hældere binde dem selv.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum