Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mandalselven 2010

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mandalselven 2010
    Sendt: 01 Nov 2010 kl. 17:27
Hej Alle der har været i Mandalselven i 2010.

Da jeg ikke er den eneste der har oplevet dette nedstående problem, er jeg gået i dialog med elvlauget for Mandalselven om dette:

Jeg og andre meldte vores fangster ind for uge 34, men de er ikke blevet registreret på laksebørsen, så hvis der er andre der har oplevet det samme. Så må i meget gerne skrive et indlæg her i tråden. Da nordmændene selvfølelig gerne vil have løst dette problem. Jeg vil så give dem besked hvis der er flere med samme oplevelse.

MVH.

Michael

Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2010 kl. 18:56
Hvordan har I indrapporteret.? Via nettet med Jeres kort nummer- eller har I afleveret Jeres kort hos kortudsteder.?'
"Problemet", hvis man kan kalde det et problem er meget velkendt i de fleste elve i Sydnorge. ;-)
l
MVH
Jesper
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2010 kl. 22:09
Vi afleverede fiskekortet ved sone 2 indlevering på Møll benzin station, og det gjorde nogle andre dansker også.

En skam at det er velkendt
Til top
Jesper Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper Christensen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2002
Geografisk: Nordjylland.
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2010 kl. 22:43
Ja, men jeg tror der snart blæser nye vinde. Fra 2011 er der indberetningspligt. Dvs. har du købt kort og ikke har indberettet, så kan der ikke udstedes nyt fiske kort. Det har kørt på forsøgs basis i år med et lille "smuthul", når de blev udstedt kort. Det kan forhåbentligt øge indberetningerne. Jeg har oplysningerne fra Scanatura, som jeg i øjeblikket ligger i forhandlinger med, således at jeg kan sælge kort til elvene fra mín butik, så man ikke behøver at vente på, at et af udsalgsstederne åbner, når man kommer til fiskepladsen..
Hilsen
Jesper
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2010 kl. 23:13
Hej Jesper 

Det lyder godt med dine forhandlinger.
Men mit problem er at forretningen jeg aflevere fiskekortet til ikke får det indberettet.

hilsen
michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum