Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zonker fluer

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Zonker fluer
    Sendt: 08 Nov 2010 kl. 11:19
Er der nogen der kender en hjemmeside med step by step af hvordan man binder zonker fluer.
 
MVH.
 
Michael
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 11:31
Det er jo en ganske simpel flue, men måske en lille film om dem kan bruges.
Det er jo tekniken du skal lære
 
 
På den pågældende hjemmeside er der flere film om fluebinding for begynder, som du sikkert også kan bruge
 
 
Kim fra SalmonFly er er meget dygtig fluebinder
 
/J
 
 
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 11:33
Er du på facebook kan du se på min profil hvordan jeg laver de fluer. Under billeder ligger nogle Step by step fluer.
 
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 11:36
Hej Kim
Hvad med os der ikke er på Facebook?Big smile
 
/J
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 11:47
Tak Jørgen
 
Så ved jeg nu hvad jeg gjorde forkert igår. strimlen skulle have været smaller.
 
Var det ikke dig der solgte de der chizu kroge til kobberbassen sidste år ved den her tid?
 
MVH
 
Michael
 
 
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 11:50
Tak K B,  tjekker det lige når jeg kommer hjem, må nemlig ikke surfe på facebook på min arbejdsplads
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 12:11
Hej Kim
 
Hvis man ikke er ven med dig på Facebook, kan man så vidt jeg har forsøgt mig  ikke få adgang til dine flotte fluer Cry
 
Hilsen Morten
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 12:22
Nej.... men prøv at give face en chance. Man har hurtigt en profil og man bestemmer jo selv, om det ligesom min skal være mere eller mindre en fiskeside.
Wink
Man kan godt se mine fluer selv om jeg ikke er ven med den pågældende!. Det er en åben side. Ellers må du jo bide i det sure æble og spørge om vendskab..... he he
Du havde ret med at det kun var venner der kunne se billederne. Det er ændret nu!.Wink


Redigeret af kim jakobsen - 08 Nov 2010 kl. 12:28
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 17:27

Jeg savner nu også dine fluer Cry  , men jeg er ikke på facebog - og kommer det heller ikke foreløbig, så må jeg jo nøjes med det, der falder af til 123.

Mvh JB
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 17:39

hvis man kan finde ud af at ha en profil her inde så kan man også finde ud af facebook og at lære at binde fluer ligesom kim gør med en super godt billed serie hvor man lære en masse af at kig på er da fedt hatten af for manden der at han gider det arbejde Thumbs Up

Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 17:53
Ja,det er nemt at få en facebook profil, men det er ikke så nemt at slippe ud  af Facebook´s klør. Noget med ejerskabet af de foto man lægger ind i sin profil, dem ejer man pludselig ikke mere.... som jeg forstår det, så tilhører alle billeder samt tekst Facebook? Men måske har jeg misforstået noget?
Så, jeg kommer ikke på Facebook foreløbig og har det godt med det.
Selv om jeg gerne vil se K B´s fluer
 
/J
 


Redigeret af Jørgen S - 08 Nov 2010 kl. 18:29
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 18:22
Citat: Jørgen S

Ja,det er nemt at få en facebook profil, men det er ikke så nemt at slippe ue  af Facebook´s klør. Noget med ejerskabet at de foto man lægger ind i sin profil, dem ejer man pludselig ikke mere.... som jeg forstår det så tilhører alle billeder samt teks Facebook? Men måske har jeg misforstået noget?
Så, jeg kommer ikke på Facebook foreløbig og har det godt med det.
Selv om jeg gerne vil se K B´s fluer
 
/J
 
Helt enig.   Og ja, naturligvis er det nemt at oprette sig på facebook - det er straks sværere at slippe ud igen Angry   Derfor var det fedt dengangKB havde hjemmeside.
Mvh JB
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 18:49
Min gode ven Finn har forøvrigt også råderet over mine billeder.
 
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 23:00
Jeg synes nu ikke lige jeg kan hitte nogle billeder af fluer på FB Kim ?
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2010 kl. 23:05
Kik på mine billeder. Der ligger sgu da over 500 billeder af blandet art!..... he he
Billederne ligger i mapper.Wink

Redigeret af kim jakobsen - 08 Nov 2010 kl. 23:13
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2010 kl. 01:00
Citat: kim jakobsen

Min gode ven Finn har forøvrigt også råderet over mine billeder.
 
 
 
Tongue  Super!
Mvh JB
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2010 kl. 07:18
Kim under dine billeder kan jeg se 3 stks incl det af din super flotte fisk, den er så altid et kig værd men fluer er der altså ingen af når ikke man er din ven ;)
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2010 kl. 07:57
Forstår det ikke da profilen er åben. Ellers må du bide i det sure æble og spørge om vendskab!.Ouch
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001061325976#!/profile.php?id=100001061325976&v=photos

Redigeret af kim jakobsen - 09 Nov 2010 kl. 08:01
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2010 kl. 17:54
Det sure æble ? Så slem er du vel heller ikke Kim ? ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum