Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem kender dette fluestik

 Besvar Besvar
Forfatter
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvem kender dette fluestik
    Sendt: 14 Nov 2010 kl. 02:00
Hej med jer!
Da jeg snart har fødselsdag, har jeg gået med tanken om at ønske mig et nyt fluestik. Jeg binder primært tørfluer og nymfer og engang imellem kystfluer.
hvad kan i anbefale? bruger pt et HMH wise der absolut ikke fejler noget men kunne godt tænke mig noget andet. prisklasse omkring 2500 krEmbarrassed
skulle nogen ligge inde med et lækkert fluestik de ikke bruger, kunne dette også have interesse.
Mvh FlemmingBig smile
 
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 02:14
Christian M. larsen
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 02:56
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum