Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rørflue rør standarder.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rørflue rør standarder.
    Sendt: 14 Nov 2010 kl. 20:42
Jeg er igang med at sortere de rør, som jeg binder mine rørfluer på, og skal have supleret, med nogle bestemte størrelser.
 
Jeg har i længere tid ikke brugt Fits rør, men når der søges på størrelser, så er oplysningerne flg.:
 
X-Small: Passer med Medium rør.
Small : Passer med Large rør.
Medium : All round tube.
Large : For large tubes.
 
Hvad er de reelle diameter på Fits rør? Findes der en tabel med Fits nummer og diameter?
 
Jeg er samtidig på jagt efter et ø2,5mm. rør i klar, som ikke er for blødt, og det vil sige at det ikke skal være i Fits typen. Det rør skal bruges til en ny serie rørfluer, hvor kroppen består af Hama perler i type 201- med ø2,5mm. hul.
 
Er der nogen gode henvisninger til et ø2,5mm. rør?
 
På forhånd tak.
 
Mvh
P.K.

Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 20:55
Hej Per
Jo det stemmer, jeg har personligt ike forstået det system. Nu køber jeg bare hvad jeg synes. som regel kan jeg få det til at passe sammen, ved at opvarme rørerne og udvide dem.
Angående de stivere rør. har Go fishing nogle Eumer rør, der passer til perlerne og til beats.
Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum