Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Djursland, Mørke Kær

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten B. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CarstenBeck

Tilmeldt:: 14 Aug 2002
Geografisk: Østjylland/Djurslands kyster
Status: Offline
Beskeder: 276
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CarstenBeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Djursland, Mørke Kær
    Sendt: 19 Nov 2010 kl. 14:57
Hej.
Er der nogen, som kender til fiskeri i søerne i Mørke Kær på Djursland ved Rosenholm/Hornslet.
 
Carsten
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2010 kl. 15:27
Fiskeri i Mørke Kær?
Tja jeg ved ikke hvordan ejerforholdene er i dag men jeg ved at Peter Hørsmann roterer en tur i graven.
 Hvil i fred, du naturelsker!
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2010 kl. 15:40
kigge med........
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Lars Hougaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lh

Tilmeldt:: 08 Mar 2002
Geografisk: Randers Fjord/ Djursland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2010 kl. 16:51
Hej Carsten

Jeg kender lidt til søen, da dennes bestand af gedder og skarver gør livet udsædvanligt surt for en betragtelig del af de ørredyngel GØF sætter ud lige opstrøms søen. (den gennemløbes af et tilløb til allingåen)
Nå til sagen :) Det er en "jæger-sø", der tidligere har haft en stor bestand af gedder, som nogle få fiskere havde adgang til. Bestanden er dog såvidt jeg er informeret blevet fisket ned med garn inden for de sidste par år! Så der burde ikke være så meget at komme efter...

God weekend

Vh
Lars

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum