Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HMH rørflue holder

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: HMH rørflue holder
    Sendt: 10 Dec 2010 kl. 20:12
Nogen som har erfaringer med denne rørflue holder?
 
Om den eksempelvis kan tage FITS rør?
 
Eller er det kun større rør?
 
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 20:21
Jeg bryder mig ikke om en holder hvor røret er spændt op mellem to punkter. Slet ikke hvis du feks kobler fits 1 og 3.
Jeg mener fortsat at Fits nålen er den bedste!.Wink
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 21:00
Jeg har den, og den fungerer!! Den er helt klart bedre end diverse nåle o.a. her spænder du på selve det rør du binder på, derved undgår du at rørfluen drejer mest du binder, på de helt tynde rør (0) benytter jeg en nipsenål som nål igennem røret. Jeg købte min på HMH´s hjemmeside.

Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 21:34
Uhh... det lyder da interessant, men hvad er nipsenål? Det er vel ikke en af de 2 nåle som følger med vel?
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 21:40
Nej nipsenåle er almindelige knappenåle med et plastikhoved, de er bare lidt længere en alm. knappenåle og så er de så tynde at de kan gå igennem de helt tynde rør, her er rørfluenålene tit for tykke.
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 21:49
aha... hvor man kan lige købe dem, Stof 2000?
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 22:32
Fits nålen er jo sådan set bare en meget dyr kopi af filt nålen som kan købes i foreksempel panduro hobby.
Den virker.Thumbs Up
.
Frank
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2010 kl. 23:27
Nipsenåle kan du garanteret få i syafdelingen i det nærmeste supermarked, en stofforretning eller Panduro Hobby.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres