Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GP - rørfluemønstre.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: GP - rørfluemønstre.
    Sendt: 01 Feb 2011 kl. 13:47
Under gennemgang af mine havørred / laksefluer, kan jeg se at et mønster, som det gode gamle GP - er lidt magert i stykantal.
 
Det jeg ville være interesseret i var et godt sammensat GP mønster, som rørflue.
 
Er der nogen af forummets fluefiskere, der har et godt simpelt mønster på et GP rør fra 25mm. - 50 mm. længde, som har været fangende i de seneste sæsoner, både i Danmark og i Norden.
 
Jeg har selvfølge flere favoritter, men kunne godt være fristet til at binde andre end de originale, som vel altid er velfangne.
 
Er der nogen, der vil give et bud på et GP mønster?
 
På forhånd tak.
 
Mvh
P.K.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2011 kl. 14:14
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2011 kl. 14:28
Hej Michael.
 
Ja, det kan vi da godt blive enig om, men det jeg ville var, at få info om personlige fangstbare GP mønstre.
 
Jeg har selvfølgelig adgang til de fleste GP varianter + mine egne, men det skader aldrig at få mønstre fra praktikere, og med det mener jeg, at mønsteret gerne skal have fanget mere end en tilfældig fisk, det kan jo de fleste mønstreWink
 
Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres