Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Put/take hvilke flue på bombarda

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Put/take hvilke flue på bombarda
    Sendt: 06 Feb 2011 kl. 12:11

Hejsa alle ;)

Jeg er ny med bombarda flåd så jeg vil høre hvad i kan anbefale af fiske med(Flue på bombarda) i dette vejr og skal jeg helt ned til bunden når der er så koldt? jeg plejer at bruge et flyde flåd og en dog nobler flue men tvivler sku på de er så langt oppe når der er så koldt :)
 
Hilsen
 
"Nybegynderen" ;)
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2011 kl. 12:28
Det skal være noget med masser af farver på i dette vejr eller hvad :)
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2011 kl. 13:58
Jeg har selv været afsted i weekenden og en sort woolly bugger er stadig sagen (bruger den faktisk året rundt) Wink.
 
Jeg fisker altid bare med et intermediate bombarda 12 gr. Den gør arbejdet for mig...
 
Selvom vandet er koldt er der til tider god aktivitet i overfladen, jeg føler ikke man behøver helt ned over bundenWink
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2011 kl. 20:25
hvis du vil prøve noget andet end fluer så skal du prøve en Gulp regnorm.... du gør på samme måde som med en flue men en lille enkelt krog gennem "snuden" og ud så hele krogen er gemt men krogspidsen kommer ud... så spinder du bare langsomt ind og jeg vil næsten garantere for hug.... kan også bruges meget effektivt på kysten
Til top
Jesper Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jehan29

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jehan29 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2011 kl. 22:15
Du går aldrig fejl af woolly bugger!! Jeg tror også jeg ville anvende et  intermediate flåd, på denne tid af året. Nu kommer det selvfølgelig også an på hvor dybt der er i søen! Udover flue, er min personlige favorit efterhånden gået hen og blevet jighaler! Jeg har altid hvide og sorte Jigs med i grejæsken!

K&B
Jesper
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum