Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kroatien.

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Honoré Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bryan

Tilmeldt:: 12 Apr 2003
Geografisk: Ingen spec.
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bryan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kroatien.
    Sendt: 24 Feb 2011 kl. 09:11
Hej alle :-)
 
Jeg skal til Kroatien til sommer og har store planer om at skal på fisketur "Biggame" - sidder I og "gemmer" gode informationer om hvor, hvordan eller rigtig gode tips ( også til spinnefiskeri ) så hører jeg meget gerne fra jer  Thumbs Up med steder og erfaringer.
 
Tak for hjælpen Wink
Bryan
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2011 kl. 09:25
Hej Brian.
 
Ved en tilfældighed talte jeg med Zdravko Lozancic om dette - han fortalte mig om, at der var mange rigtig fantastiske steder dernede. Han kigger også på 123nu.dk - så måske han kan komme med nogle mulige fede steder!!
 
Mvh
 
Mads Kongshaug
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2011 kl. 09:28
Hej Brian, her er der lidt læsestof:     http://www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_soeg.asp
Til top
Brian Honoré Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bryan

Tilmeldt:: 12 Apr 2003
Geografisk: Ingen spec.
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bryan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2011 kl. 09:44
Hej gutter :-)
 
Super med info.... jeg kigger på det.
Måske der er én derude som også skal fiske i uge 29-30 - jeg er frisk på at betale min plads i båden mm.
 
K&B
Bryan
Til top
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2011 kl. 13:45
er der mulighed for at fiske i kroatien med flue evt ved kysten og efter hvad ? 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres