Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamakatsu Octopus

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gamakatsu Octopus
    Sendt: 01 Mar 2011 kl. 20:24
Jeg skal bruge nogle røde Gamakatsu Octopus kroge, men har kun kunnet finde dem i USA, og det koster spidsen af en rumraket at få dem hjem. Er der nogen der ved om man kan købe dem i Danmark eller Europa?

Jan
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2011 kl. 20:34
Hej Jan

Hvor mange skal du bruge og i hvad størrelse.. har vist nogle tusinde liggende :-)

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2011 kl. 20:36
Hej Henrik

Jeg skal bruge max 50 stk. i hhv. str. 1, 2 og 4. Hvis du vil sælge, så vil det løse et problem for mig.

Jan
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2011 kl. 20:46
Hmmm.. jeg må lige på fjernlageret og checke.. jeg VED jeg ikke har str 1, men 4 og 2 burde jeg kunne klare..

Smid mig lige en mail på:

henrik@lakseture.dk

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2011 kl. 20:52
ahhhh.. jeg er jo blevet 30 så hukommelsen.. grrr.

Nå, har str 4 og str 1, men ikke str 2.. :-)

50 stks af hver haves..

Smid mig en mail og så tager vi den derfra..

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2011 kl. 22:58
jeg kigger lige... jeg tror også jeg har nogle liggende.... men hvilken str det er ved jeg ikke, men #2 er nok ikke helt ved siden af...

mik
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2011 kl. 20:22
Hej Mikkel

Finder du nogle str. 2, så kan du jo skrive til mig på jbs@fiskpaaflue.dk, så vi kan aftale nærmere.

Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres