Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tøj til Fiskeri.

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter ørnskov hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørnskov

Tilmeldt:: 06 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørnskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: tøj til Fiskeri.
    Sendt: 15 Mar 2011 kl. 19:57
hej jeg har kig på det har sæt. jakke. Geoff Anderson Dozer jakke
 
 
Geoff Anderson Bukser URUS 3
 
 
Så vil jeg høre jeg om det er penge være.
 
 
håbe i vil hjæpe mig
Til top
John Parnas Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jop Avatar

Tilmeldt:: 01 Mar 2002
Geografisk: KøgeBugt/Roskilde Fjord/Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2011 kl. 20:07
Har selv bukserne og mener de er suverænt de bedste outdoorbukser jeg har ejet, både pasform, og detaljer er i topklasse, så svaret på om de er pengene værd er så absolut,JA, ihvertfald hvad bukserne angår.
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2011 kl. 20:39
Jeg ejer selv bukserne, jeg er meget tilfreds med buskerne, lækker detalje er selerne, rart så man ikke skal spænde buskerne stramt om livet...
Du gør dig selv en stor tjeneste ved at købe dem Wink

jakken har jeg ikke kendskab til, men du skal være opmærksom at den er længere end en vadejakke.

Da jeg generalt er meget tilfreds med Geoff Anderson´s produkter, men jeg ikke du går helt forkert i byen ved at købe den.


Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 06:29
Har sættet du omtaler.Køb du kun roligt det.Du bliver tilfreds med det.Tongue
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2011 kl. 08:46

hvad med den tidligere model af urus bukserne - de kan fåes til 500 nogle steder... de ligner jo meget den nye model...

Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2011 kl. 07:28
Hvor kan den gamle model købes henne til de priser ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down