Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sild i Randersfjord hvor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sild i Randersfjord hvor?
    Sendt: 19 Mar 2011 kl. 10:38
Hejsa alle sammen :)
 
Mig og min svoger vil ud og fiske efter sild idag men da jeg er tilflytter til randers ved jeg ikke rigtig hvor man kan fiske efter sild her i Randers :) er der nogen der kender nogle gode steder? :)
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2011 kl. 10:56
Hot spot er Kanal øen. I kan tage ned til Vore færgeleje siden, og stå så i står uden for den vester ende af øen. Men er silden kommet er jo nok det store spørgsmål. Det er mange år siden at jeg har fisket der men ved det er der det foregård. Jeg tror i skal give det 14 dage ro så temperaturen kan komme lidt op, det er et gæt men det ville jeg gøreSmile.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres