Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2-håndsstang

 Besvar Besvar
Forfatter
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 2-håndsstang
    Sendt: 23 Apr 2011 kl. 21:27
Hej,
Jeg søger en tohåndsstangen herhjemme, som skal kunne tåle en ''orkan'' (Vind osv.)
Jeg har prøvet en Sage TCR, og den er fantastisk i blæsevejr, hvor alle de andre stænger ikke kan kaste.
Hvad med noget som G Loomis NRX?
Hvilken stang kunne være god?
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2011 kl. 21:49
Jeg går med en Guideline LeCie 12,6 7/8 og jeg synes den kaster kanon også selv i blæsevejr.
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2011 kl. 23:34
Jeg har en A. Jensen sdh 12,6 kl 8 som har rygrad til at klare en tyfon. den koster heller ikke en formue, tror den er udgået men der er måske nogen der har dem på lager. Super klinge der virkelig kan ligge line ud.
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2011 kl. 02:36
hvorfor gå over åen efter vand - så find dig da en tcr hvis den passer dig i blæsevejr
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2011 kl. 09:36
Det er svært. Kan ikke finde den nogle steder over nettet, samt herinde på 123nu. Den er udgået.
Til top
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2011 kl. 09:47
Køb en brugt ?:) herinde 
Til top
Ralf Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker52 Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2011 kl. 14:51
Prøv at se om finde en på ebay.com hvis du gerne vil have en brugt TCR. Det kan være at du skal vente lidt på at den rigtige dukker op. Det er jo en populær stangserie, men pludselig er den der.
Der kan du være heldig at finde en der passser dig.  Har selv haft fornøjelsen et par gange.
Køber du den i USA skal du regne med at den skal tolddeklareres. Det koster i grove træk ca 30% oven i prisen.
Finder du den i England eller Tyskland derimod er der ingen døje med toldvæsenet.
 
Knæk og bræk
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres