Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Okuma Trio FD

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Crazymechanic Avatar

Tilmeldt:: 06 Maj 2011
Geografisk: 7500 Bronx
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Crazymechanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Okuma Trio FD
    Sendt: 06 Maj 2011 kl. 00:58
Jeg har lige bestilt dette hjul idag, og glæder mig rigtig meget til at få det hjem og komme ud og prøve det af. 
Nogen af jer der har erfaringer med dette vel omtalte hjul? Big smile
Til top
Kenneth Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Crazymechanic Avatar

Tilmeldt:: 06 Maj 2011
Geografisk: 7500 Bronx
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Crazymechanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 01:15
Hov kan se at jeg har oprettet under fluefiskeri.
Sorry, emnet skulle ha' været oprettet i spinnefiskeriSmile
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 07:44
Ja hjulet virker som det skal, ellers ikke noget at råbe hurra for. Bremsen er lidt svær at indstille. Med fireline kommer der linekluder, så jeg bruger power pro på den. Ellers et udemærket hjul i forhold til prisen go fornøjelse
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 08:02
Hej Michael

Hvis du døjer med linekludder, når du bruger fireline, er det sandsynligvis pga. for ringe svirvler?

Mvh Allan
Til top
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 08:05
Har hjulet i str 40 og er rigtig glad for det - specielt ift. prisen!

Har dog også oplevet linekludder med fireline, men fandt løsningen ved at anvende Stren i stedet. Problemet opstod, når linen faldt et bestemt sted ved bøjleoverslag. Det resulterede i at linen foldede omkring bremsen. Men som sagt løst ved at skifte line :)

@ Allan: For ringe svirvler? vil du uddybe. Evt anbefaling af nogen, som så duer :)


Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 11:43
Dobbelt swirvler fra 2Biz 
 
se svirvler www.lionfish.dk
 
mvh Jørn
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 12:49
Har hjulet bruger det dog ikke så meget mere, men til pengene er det et godt hjul og jeg havde samme problem med fireline, men da jeg skiftede til stren var der ikke flere problemmer.
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 12:55
Godt hjul til pengene, har dog købt andet siden så bruger det ikke så meget længere. Havde samme problem med fireline, men efter skift til stren var der ikke flere problemmer.
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 13:30
Hov!
Til top
Kenneth Winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Crazymechanic Avatar

Tilmeldt:: 06 Maj 2011
Geografisk: 7500 Bronx
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Crazymechanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2011 kl. 14:11
Jamen så ved jeg da at jeg ikke skal bruge fireline på den :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres