Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl-post

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fejl-post
    Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:10



Redigeret af JacobDuusOlsen - 16 Maj 2011 kl. 16:14
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:11
nice pike
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:17
15,7 er nok lige i overkanten. Den er ikke tyk men en rigtig flot fisk. Mona´s skala er ikke helt ok, et bud er omkring de 12 kg, Få tjekket jeres vægt, brug kun salter vægte til fisk i denne kaliber. Et godt bud er 12 kilo. Lever bæstet stadigvæk, at måle sine gedder på længden er noget federe end på kilo. Spørg du bare hvor mange der har fanget en gedde på 122 cm, det er ikke mange...
 
Til´lykke med sømkassen
 
Lars
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:29



Redigeret af JacobDuusOlsen - 16 Maj 2011 kl. 16:14
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:33
Pyt med om Mona har ret eller ej - det en fandens flot og vildt stor Gedde - som man kun kan lykønske fangeren med !!!!
mvh
Heinz
ps: der bliver vist trængsel derude i Kastels-graven den kommende tid Wacko !
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:47
 
 
Fin gedde, den er dog ikke i så god kondition, så et skud på vægten vil være 11,5 - 12 kg.


Redigeret af Stone05 - 16 Maj 2011 kl. 16:12
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 11:48

Du har fået en pm.

 

mvh

Tobias larsen

Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 12:34
Absolut en flot fisk... STORT tillykke med den PR (";
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 13:27
Hvad kræver det af kort, for at fiske i søen?
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 13:45
Fin gedde. Skyder på 10,8 kg. Hvad gik der lige galt med det afkrogning. Tydelig amatør agtig. Ind i gællerne og løft og ud med krogen og ud i vandet hurtigst muligt.

Jeg håber ingen østeuropære ser dette videoklip. For så ved jeg hvor den ender.
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Søren Østergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sørenø Avatar

Tilmeldt:: 21 Nov 2010
Geografisk: Storvorde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sørenø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 13:56
flot gedde Thumbs Up
Til top
LarsHenrik Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr dropshot

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr dropshot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 15:21
Fiskeret til kastellet udstedes en gang årligt på soldaternes kontor, først til mølle princip.
Kender ikke noget til det specifikke sted eller dato, mener det er i febuar.
 
Vh
 
Dropshot
Venlig hilsen

Mr Dropshot
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 15:49
Ouch

Redigeret af Storfiskeren - 16 Maj 2011 kl. 15:55
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 15:55
Så blev overskriften ændret fra Kastellet til privat søCry
 
Her kan du få fiskekort til Kastellet også hvis du er polski, men jeg fisker kun gratis
 
 
Knæk og Bræk Polski
 
Til top
K. Malinowski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kas

Tilmeldt:: 08 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 16:25
Citat: karupfiskeren

Hvad kræver det af kort, for at fiske i søen?
 
Man skal være dansk. Wink
Til top
Morten Edvars Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Killerbug

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Geografisk: S
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Killerbug Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 17:14
Men gedden er fredet i Kastellet og kun modhageløse kroge er tilladt.  Så vidt jeg kan se, så er reglerne for omgang med gedden her overtrådt(står og sparker til den), hvilket jeg regner med kommer til at koste jer jeres fisketilladelse derinde.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 17:33
Det som du kalder spark, er det hvor han sørger for at den ikke falder kroget i vandet igen?

Tag nu en slapper engang.
Til top
Morten Edvars Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Killerbug

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Geografisk: S
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Killerbug Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 18:12
Jeg gør dig bare opmærksom på reglerne derinde, husk at det ikke er mig der har lavet dem.  Også selv om jeg personligt heller ikke syntes at i håndtere den gedde særlig proff.   Grunden til at modhageløse kroge er forbudt at bruge derinde, er netop at det fører til lange af-krognings seancer som denne.   Husk gedderne er fredet i kastellet, og det betyder at de skal ud med det samme.  

Redigeret af Killerbug - 16 Maj 2011 kl. 18:18
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 18:15
----------------Bare det var mig........................
Hold kæft for en masse gode fiskedeller, Uhmmmmm...........
 
Stort tillykke herfra!
 
/frede
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 20:33
Citat: Killerbug

Jeg gør dig bare opmærksom på reglerne derinde, husk at det ikke er mig der har lavet dem.  Også selv om jeg personligt heller ikke syntes at i håndtere den gedde særlig proff.   Grunden til at modhageløse kroge er forbudt at bruge derinde, er netop at det fører til lange af-krognings seancer som denne.   Husk gedderne er fredet i kastellet, og det betyder at de skal ud med det samme.  
 
Øh, mener du ikke kroge med modhage?
 
Hvis gedderne er fredet må man vel ikke fiske efter dem?
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:46
Hej Morten

Jeg kender skam reglerne, og det er netop derfor der blev fisket uden modhager på krogene.

Du vil nok lægge mærke til i filmen at grunden til at det tager tid, er fordi vi ikke kan finde der hvor krogen sidder, ikke fordi vi ikke kan få krogen ud!
Da vi først får set at den sidder ret dybt, bliver den fjernet igennem gælderne uden noget form for besvær.
Den glider lige ud, grundet de modhageløse kroge!!
 
Jeg har kontaktet admin om at få slettet denne tråd, da den har taget en forkert drejning.

 


Redigeret af JacobDuusOlsen - 16 Maj 2011 kl. 21:46
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 22:36
Jeg forholder mig ikke til jeres afkrogning af fisken, min kommentar går kun på Mortens konstatering om at gedden er fredet (så forstår jeg ikke man fisker efter dem) og så om han ikke skrev forkert omkring at modhageløse kroge er forbudt, tror han mener at det er forbudt at bruge modhager på krogene, hvilket du jo også bekræfter.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 22:40
@ Klaus
 
Efter min opfattelse, er gedden fredet på den måde, at der ikke må hjemtages nogen for ikke at ødelægge balancen i søen. Den er ikke fredet i manglen på gedder.
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 08:29
Hvorfor blev denne tråd forsøg slette?Unhappy
Føst en fisk fanget i Kastellets voldgrav, så ændret til privat sø, så forsøgt slette helt?
 
Knæk og Bræk Polski
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 08:43
Tråden begyndte at tage en forkert drejning desværre. 

Så mister man automatisk lysten til at dele videoer og billeder.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 08:56
Citat: JacobDuusOlsen

Tråden begyndte at tage en forkert drejning desværre. 

Så mister man automatisk lysten til at dele videoer og billeder.
Så skulle du måske bare undlade at starte en tråd som denne, for man kan jo ikke på forhånd vide hvordan en debat vil udvikle sig. At den ikke udviklede sig som du havde forestillet dig er bare ærgerligtWink 

Et debatforum mister fuldstændigt sin værdi, hvis debattører først poster indlæg og derefter sletter dem - uanset årsag. Det er som at læse en bog, hvor der mangler nogle sider hist og her.
 
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 09:32
Nu sidder jeg heldigvis i den situation at jeg kontrollere fuldstændigt om jeg vil dele og slette lige så tosset jeg har lyst til.
Det er ikke "bare ærgeligt", for jeg kunne jo gøre noget ved det .. :)

Man mister lysten til at dele eller poste, når medlemmer kommer med trusler til det man poster, det er jo en naturlig reaktion.

Om debatforummet mister værdi fordi debattører poster indlæg og fjerner dem bagefter, eller om det mister værdi fordi visse medlemmer er for smålige kan vi jo så diskutere .. 
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 09:47
Citat: JacobDuusOlsen


Om debatforummet mister værdi fordi debattører poster indlæg og fjerner dem bagefter, eller om det mister værdi fordi visse medlemmer er for smålige kan vi jo så diskutere .. 
Ok, så et debatforum skal frit kunne devalueres når enkeltpersoner finder meddebattører for smålige, irriterende, rigtig dumme........find evt. selv på flere? Hvis lugten i bageriet river for meget i næsen, så find et andet bageri, ikkeWink
 
Og stikker man næsen frem så er der en potentiel fare for et hak i den, så måske skulle du rent faktisk bare have holdt fingrene fra tastaturet, det havde nok været det nemmeste. Og med hensyn til videoen, ja den var ikke svær at finde og poste igen, så hvorfor slette den?
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JacobDuusOlsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JacobDuusOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 10:56
Citat: Rådhede

Ok, så et debatforum skal frit kunne devalueres når enkeltpersoner finder meddebattører for smålige, irriterende, rigtig dumme........find evt. selv på flere? Hvis lugten i bageriet river for meget i næsen, så find et andet bageri, ikkeWink
 
Og stikker man næsen frem så er der en potentiel fare for et hak i den, så måske skulle du rent faktisk bare have holdt fingrene fra tastaturet, det havde nok været det nemmeste. Og med hensyn til videoen, ja den var ikke svær at finde og poste igen, så hvorfor slette den?

Jamen det er jo netop på grund af "lugten i bageriet" at jeg vælger at trække min video tilbage og fjerne relevante informationer.

Og du har ret, stikker man næsen frem, så kan man få et hak i den. Men jeg synes jo selv jeg er i min fulde ret til at fjerne information hvis jeg ikke længere vil dele det med jer?

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit sidste spørgsmål. Hvor mener du at du kan finde videoen igen? .. 
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér polski Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 15:22
Ja, dette forum kan hurtigt blive øretævernes holdeplads hvis man træder lidt ved siden af, eller er det bare misundelse/janteloven der hersker her?
Kedeligt at du fjernede filmen, uanset størrelse på dyret
 
Knæk og Bræk Polski
Til top
Morten Edvars Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Killerbug

Tilmeldt:: 10 Okt 2009
Geografisk: S
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Killerbug Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 22:00
Citat: Klaus Neilsen

Citat: Killerbug

Jeg gør dig bare opmærksom på reglerne derinde, husk at det ikke er mig der har lavet dem.  Også selv om jeg personligt heller ikke syntes at i håndtere den gedde særlig proff.   Grunden til at modhageløse kroge er forbudt at bruge derinde, er netop at det fører til lange af-krognings seancer som denne.   Husk gedderne er fredet i kastellet, og det betyder at de skal ud med det samme.  
 
Øh, mener du ikke kroge med modhage?
 
Hvis gedderne er fredet må man vel ikke fiske efter dem?


Jo selvfølgelig, der skulle have stået kroge med modhager.  Gedderne er fredet i kastellet, det står der pt i reglerne, men jeg går ud fra at vi ændrer dette til C&R i fremtiden da formuleringen er lidt misvisende. 
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 23:04
Citat: kas

Citat: karupfiskeren

Hvad kræver det af kort, for at fiske i søen?
 
Man skal være dansk. Wink
Jeg er også dansk.
Knæk og bræk
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 11:25
Jacob

Jeg forstår godt din frustration over det negative der evigt og altid udvikler sig i tråde på dette forum, men hvis du ser hvilke 5-6 brugere der ALTID for vendt tingene, og så ser bort fra deres kommentarer, så er der faktisk en del fornuftige personer herinde.. Kunne være rart hvis Admin snart ville skride ind og banne disse personer, så tror jeg også at flere ville benytte forum'et aktivt
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 15:40
Er der ikke en som kan poste linket igen? eventuelt i en PM. Jeg bliver jo helt nysgerrig. Tongue
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 16:21
Den er fjernet. Tror ikke man kan finde den. Har ledt på YouTube.
Knæk og bræk
Til top
Kåre Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hansen.

Tilmeldt:: 30 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hansen. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 21:10

Nu har jeg i de sidste mange år fulgt diverse forums, uden selv at være aktiv. De første år var meget stilfærdige og yderst interssante, men tror efterhånden at superbrugerne af dette forum, keder sig lidt, så derfor hakker man på hinanden, og ødelægger det for alle andre, som stadig, har bibeholdt gnisten, til at tale fiskeri og fangster, og at dele det med andre. men evig og altid er der en, til at sable vedkommende ned, måske er det Jante lov, måske er det fordi, at nogen tror at fordi at de er dem, der skriver mest, så er det dem, der sætter normerne, for etik og moral, uskrevne osv. Tror bare superbrugerne af dette forum, glemmer at for hver debbatør, der skriver, så er der ti gange, så mange der læser. Jeg syntes at det er skammeligt, og til tider krænkende, som flere LYSTfiskere nogen gange bliver hængt ud, bare fordi de ikke lige følger super brugernes regler. noget andet som jeg har bidt mærke i, over årene, er begrebet, MADFISKER, som bliver nævnt som noget negativt. Personligt er jeg stolt, når familien, en sjælden gang, sætter sig til bords, og spiser fars fangst, men herinde er det blevet sådan at ,hvis man ikke lige står på en græsplæne, med modhageløse kroge, så er man jaget vildt.

KNÆK OG BRÆK

Kåre

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres