Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

redington predator

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: redington predator
    Sendt: 27 Maj 2011 kl. 17:08
ja sad og kiggede lidt i fisk og fri, og faldt over deres opsummering af korte fluestænger..

der vakte redingtons predator min interesse, og har også læst denne artikel

http://www.scandicangler.com/article/redington-predator

men kunne godt tænke mig og høre om nogle har prøvet stangen, og evt har erhvervet sig en Confused

hvordan kaster stangen, hvordan er finish og er den så dejlig let og fiske og kaste med som der står omtalt Confused

på forhånd tak for hjælpen..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2012 kl. 11:15
nu står der så en predator i samlingen..
og må sige at det faktisk er en ganske fed stang, og har været på græs en enkelt gang og så en hurtig tur til åen en times tid..
 
Må dog indrømme den er for kort til åen, så nu skal den sammen med min klasse 6 bruges på kysten..
 
Så er der nogle som kan anbefale et fedt skydehoved på ca 19 gram som fisker lige under overfladen...
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres