Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluefiskeri?

 Besvar Besvar
Forfatter
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluefiskeri?
    Sendt: 02 Jun 2011 kl. 19:34
Hej med jer, jeg har idag fået købt mig mit første fluesæt, og nu er det bare med at komme ud for at øve sig. Jeg vil snart tage ned til en put and take sø, men jeg ved ikke hvilken nogle fluer der er bedst. Er der nogle af jer som kender til nogen gode put and take fluer.
 
På forhånd tak.
Til top
kenneth langvik Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
langvik

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér langvik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 19:48
herningfluen, wollybugger, div montana fluer og nymfer i neutrale farver
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 20:00
Hej Adem,
 
jeg kan kun tilslutte mig Kenneths svar. Er du medlem af en af de lokale lystfiskerforening?
 
Bedste hilsner samt knæk og bræk
 
Torben Thinggaard
 
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 20:02
alt bare fiskene tror det er mad. de sidste par gange jeg har været afsted har jeg fanget godt på kyst flyer så der er ingen regler dog en tendens til at høj sol og glimmer hører sammen jeg har bundet nogle miniature flash fluer på str 14 kroge de er pænt effektive på de solrige dage Big smile
Til top
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 20:06

Hvis i kan sende nogle links ville det være en stor hjælp, har surfet lidt rundt men kan ikke finde nogle af dise fluer. Big smile

Til top
Ulrik Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ucl80

Tilmeldt:: 22 Apr 2009
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ucl80 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 20:21
Til top
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 20:26
Jeg takker mange gange!
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 20:26
Hej Adem,
 
hvis du vil overveje, at melde dig ind i en af de lokale lystfiskerforeninger, vil jeg til gengæld sende dig en håndfuld af de nævnte mønstre uden beregning.
Jeg kan kontaktes på: ttfishalot@yahoo.dk
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 21:46
Det ville være super hvis du ville sende nogle af nævnte fluer. Jeg bor i ishøj, og vi er så heldige at vi har en fiskeklub/forening her.

m.v.h Adem :-)
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2011 kl. 00:37
Hej Adem,
 
jeg har svaret på din mail.
 
Bedste hilsner
 
Torben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres