Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

camo hjul/stang.......

 Besvar Besvar
Forfatter
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: camo hjul/stang.......
    Sendt: 16 Jun 2011 kl. 17:59
hej, i mit hverv som skraldemand falder jeg ind i mellem over nogle guldklumper.
denne gang fald jeg over en GAMMEL glasfiberstang, næsten gennemsigtig, med alle øjer på, samt en gammel CAMO hjul, ligner et fluehjul, men er det altså ikke.
vil høre om hvad værdien er på sådan et sæt.







Born to fish, forced to work!!!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 18:08
Mikkel - ja de skraldemænd finder mange gode ting derude, som ubetænksomme mennesker bare smider ud. Men denne gang er det nok mere 'det sjove' i tingene, mere end det er kroner. Et CAMO hjul som dette vil i pæn stand sikkert indbringe 1-200 kr. - men Du skal nok være heldig for at få 'en hund' for sættet. Så istedet lister du det op på væggen i kælderen, i klubhuset - eller forærer det til den lokale klub - som pynt!
mvh
Heinz 
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 18:31
eller får brormand til at restaurere sættet, og så op på væggen i stuen...... Tongue
Born to fish, forced to work!!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres