Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler adresse. ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Peter Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
APA Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér APA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mangler adresse. ???
    Sendt: 04 Jul 2011 kl. 14:22
Hej
Har købt noget flash og nogle øjne af( tror navnet var Jacob viercek ) på auktion.
Mit problem kan ikke komme ind på min mail ved surftown pågrund af vandskade, så hvis der er nogen der har hans adr/ tlf. ville jeg være taknemlig
Mvh. APA
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2011 kl. 15:08

Anders - manden hedder Jacob Viereck (han er iøvrigt næstformand i grejsamlerklubben) og giver du mig et ring på 40 75 66 16 - skal jeg have tlf. nr. på ham klar til dig (jeg ved ikke om han vil have sit nr. ud her?)

mvh
Heinz
Til top
Anders Peter Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
APA Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér APA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2011 kl. 15:31
Hej
Har fået navn og tlf.
Mange tak.
 
Mvh. APA
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum