Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til tippet

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alternativ til tippet
    Sendt: 01 Aug 2011 kl. 22:15
Nogen der har nogle forslag til et alternativ til de tippet materialer man kan få på 30 m spoler. Her tænker jeg på en alm. nylon line. Den må godt være lidt stiv i det.



Dennis
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 22:46
Hej Dennis.
 
Jeg har i nogle år brugt Siglon Fluorocarbon, som jeg har købt på 100m. spoler.
 
Den type forfang, var til salg på fluemessen i Kolding i 2005, og havde da dansk forhandler. Jeg bruger Siglon på kyst og i å + til spin, da i Siglon V.
Den type jeg bruger ser sådan ud:
 
Jeg har brugt Siglon til spin og forfang lige så længe det har kunnet købes i Danmark, og jeg ved godt, at nogen mener, at Siglon Fluorocarbon ikke er godt nok, men jeg har igen grund til at klage, jeg er rigtig godt tilfreds, og det er knokkelt stærkt.
 
Mvh
P.K.
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 22:55
Drennan double strength på 100m spoler..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres