Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simme vaders ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simme vaders ?
    Sendt: 04 Aug 2011 kl. 17:29
hej..
 
jeg står og skal have nye waders, men kan ikke helt beslutte mig for hva det skal være for nogen, fisker mest skjern å, og en enkelt tur til norge 1-2 gange om året. fisker kun flue.
 
valget er i mellem
'
 
 
 
skriv gerne hva der er positivt og negativt.
 
 
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 17:36
Hejsa,
 
Har selv G3 waders men går og spekulere på hvad jeg skal have næste gang. Det er godt nok den første udgave og ikke en af dem du nævner, så kan ikke udtale mig om dem. har trods to defekte par været glad for dem jeg har nu. 
 
Har fået byttet mine 2 gange, så er i gang med 3. par som dog stadig er tætte, men synes sgu efterhånden snart man hører om lige så mange utætte Simms waders som mange af de meget billigere waders.
 
Tror mine næste waders bliver Vision, synes ikke rigtig man hører om utilfredse Vision-waders-brugere????
 
Nu holder mine nok en sæson eller to mere, så den tid den glæde ;-)
 
Held og lykke med din søgen.
 
Hans H.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 19:00
Den gamle G3 med syninger mellem benene var der fejl på men den nye model er markant forbedret. Jeg kan kun anbefale Simms på det varmeste. 

Convertible er med en meget let overdel så til å fiskeri og en enkelt tur til Norge vil det være et godt bud.

Bruger selv G4 men de bliver også belastet maxWink
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:19
okay kan se man kan tage overdelen ned på convertible, men det kan man også på den anden og bruge selen som bælte. er det noget der viker eller er det noget lort ?
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 20:28
Den almindelige G3 er lidt mere klodset hvis man folder overdelen ned. Jeg gør det dog også med mine G4 og det går fint. G3 vil holde til hårdere brug så den ville jeg vælge.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres