Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kenneth Nordahl

 Besvar Besvar
Forfatter
Anna K. Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A.K.H. Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A.K.H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kenneth Nordahl
    Sendt: 04 Aug 2011 kl. 21:34
Jeg kan se, at der er en Kenneth Nordahl, som har budt på flere af mine auktioner.
 
Jeg undre mig, at min mail siger at det er spam, når der kommer mail (Bekræftigelse på bud) fra hans Pc.
 
Er det også ham, man for et stykke tid siden, mente bød på varerne, og ikke ville stå ved budet?
 
Jeg har ikke det store kendskab til PC, men mit filter "lyver" normalt ikke.
 
Var det Christian Scrarmm, der havde den tråd, og hvad fandt man ud af?
 
Jeg har den holdning, at jeg ikke vil spilde min tid på personer, der byder, og ikke vil stå ved budet.
 
Bliver min forespørgsel her besvaret positivt, så vil jeg bede Lars Åagård om at slette bud fra, Kenneth Nordahl.
 
 
Mvh A.K.H.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 21:38
det er en fake profil har skrevet til lars A
men han har åbenbart ikke tænkt sig at svare ens mail eller gøre noget ved den person som  jeg personligt er stødt ind i 3 gange her på siden
k&b
christian t.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 21:40

sidst gik han under navnet niels karl møller  som han sjovt nok ha co. adresse hos

hvilket os er falsk
k&b
christian t.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 22:04
Vedkommende har også budt på en af mine auktioner. Mobilnummeret virkede og jeg talte med ham et par gange, men alligevel betalte han aldrig.
Så glem ham!!!!!!!!!!
 
/frede
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 22:12

tja han har jo budt på en masse uden at stå ved budet personligt var det 2 auktioner hos mig  og han havde budt på mindst 50 auktioner på det tidspunkt så kan ikke rigtig se det sjove i det

k&b
christian t.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2011 kl. 22:22
Jeg har lige sendt Lars en mail om at han gerne må undersøge ham! han bød osse ind på mine auktioner og min kammerats! håber han blir udelukket, men han dukker nok op igen sån en dør!

Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 09:01
Hej alle,
 
Jeg har nu fjernet hans bud på igangværende auktioner.
- og hans login til 123nu.dk er blevet deaktiveret.
 
/Lars
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 10:38
har du osse lukket for hans ip? for ellers vender han jo bare tilbage..
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 11:10
Citat: Lucius

har du osse lukket for hans ip? for ellers vender han jo bare tilbage..
Jep, den er der også lukket for.
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Utæmmet.

Tilmeldt:: 01 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Utæmmet. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2012 kl. 19:40
T
 


Redigeret af Utæmmet. - 21 Mar 2012 kl. 00:33
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2012 kl. 20:30
Jeg har p.t. problemer med en fyr som jeg har sendt 110,00 kr til for nogle fluer.
Det er 14 dage siden at han fik pengene......efter 4 dage spurgte jeg til om han havde sendt dem....ja.....ja....som B post til trods for han tog 30 kr. i porto...never mind det kan jo ikke ruinere mig......men derefter har jeg intet set dog hørt at brevet er sendt "mester"... så sent som igår kontakt pr. telefon, med en snerren om at de nok skulle komme......hvad gør man?
Per Hansen


Redigeret af Taonga - 20 Mar 2012 kl. 20:34
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2012 kl. 23:24
Citat: christian t.

sidst gik han under navnet niels karl møller  som han sjovt nok ha co. adresse hos

hvilket os er falsk
 
Ham her?
 
Niels Karl Møller
Tøjhushavevej 5, 2 tv
8900, Randers
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres