Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berkley ironsilk.

 Besvar Besvar
Forfatter
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Berkley ironsilk.
    Sendt: 02 Sep 2011 kl. 19:09
Leder efter Berkley ironsilk som skydeline i str 0.50 mm, har rodet noget rundt på nettet, og kan finde den i 0.40 og 0.60 mm.

Måske der skulle være en venlig sjæl herinde som kunne fortælle mig om der måske skulle være en grejbutik i  DK eller tyskland som jeg kan bestille over nettet??

Alternativ kunne være hvis du evt vidste om din lokale grejpusher skulle ligge inde med denne line, men som måske ikke har lagt det på nettet til salg.

Mvh Danny.
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2011 kl. 19:29
Berkley Ironsilk
 
Selvfølgelig hos Lionfish
 
Mvh Jørn
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2011 kl. 19:42
Har kigget på din hjemmeside, men du har kun 0.40 mm og 0.60 mm, og det er 0.50 mm jeg søger.
Til top
Eigil Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eigil Christiansen

Tilmeldt:: 06 Nov 2007
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eigil Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2011 kl. 22:54
Hej Danny
Jeg har godt 100m Ironsilk 0,50mm ubrugt liggende på org. spole, som du kan købe. Jeg brugte tidligere Ironsilk til skydeline, men bruger nu et andet mærke. Ud over den ubrugte line har jeg 1 eller 2 x ca. 50m skydeline Ironsilk 0,50mm, som er brugt, men stadig velegnet til skydeline. Hvis du er interesseret kan du få det hele for kr. 100,00 + forsendelse.
Med venlig hilsen
Eigil Christiansen
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2011 kl. 23:57
Hej Eigil..

Jeg har sendt dig en PM.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres