Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med bobbin

 Besvar Besvar
Forfatter
Heino Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
theone Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2006
Geografisk: billund
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér theone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Problem med bobbin
    Sendt: 10 Okt 2011 kl. 01:08
Hejsa

jeg har bare købt en extra standart bobbin til 40 kr. som backup til nor vise auto bobbin, men da jeg prøvede den billige model så springer tråden bare når du vikler normal på krogen, det sker lige ved slutning af bobbinen, jeg har mærket efter og set men kan ikke se noget.
er der ander der har oplevet noget ligene eller har jeg bare være for nærig og kun give 40 kr for den..

jeg bruger Bennichi 10 tråd
Hilsen

Heino
Til top
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 02:38
Hej Heino

Det er mest sandsynligt fordi der er en "grat" i kanten af røret.... det er begrænset hva du kan få for 40dkk, jeg vil helt klart anbefale dig af købe en trådholder med fuldt keramisk rør. Fx den fra TMC, den holder mange år (med mindre du får lak el lim i den)

Bjarne
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum