Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

shimano antares boat

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: shimano antares boat
    Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:16
Hej allesammen
 
Jeg står og skal til at købe en ny pirke stang efter min wft 68 north er bortgået.
 
jeg har fået et tilbud på en shimano antares boat 30 Ibs og leder nu efter nogle meninger om denne stang.
 
det jeg gerne vil vide er:
hvordan er følsomheden i stangen(er den stiv eller blød?)
hvordan er vægten( kan man "holde" den en hel dag, uden at den bliver for tung?
hvad er forskellen mellem modellen for 5 år siden og den nye i butikken?
 
håber at I kan hjælpe
 
VH Niels
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Krpe12111211

Tilmeldt:: 11 Apr 2010
Geografisk: Aulum
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Krpe12111211 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:23
Køb den !! -- det er førsteklasse hele vejen igennem, er meget glad ved min. God føling og lækker klinge Tongue 
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:33
hvor gammel er din stang? er blevet tilbudt 2 stænger(brugte)
 
en på fem år og den anden er rimelig ny( prisen er mellem 500-1000) så skal lige høre om der er nogle ting der er blevet opgraderet
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:37
 Den er fantastisk der får du dig en god stang hvis du køber den. Det er den vildeste havstang. Det noget af det bedste på markedet.
 
Har selv en til salg helt ny og aldrig brugt med mærker og det hele på og så en mere som jeg selv bruger.
 
Du kan ikke gå galt i byen der. Hvad har du fået tilbudt den til i pris?
 
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:39
Den vejer 358 gram så det skulle ikke være noget problem
 .-) stivheden vil jeg sige er en mellemting.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:43
Anders: Jeg har fået tilbudet fra en bekendt, som der er kommet i overskud med denne stang. prisen er på 500 og har set en anden til 1000(brugt en gang)
 
har også set "din" stang, men prisen på de to andre lokker rigtigt meget. :)
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:45
Der findes 2 modeller, den gamle model som jeg har som i fiskemargasinet koster 2900 kr. (orange/sort)
 
så der den nye model som du kan købe på nettet til nogenlunde samme pris. (brun).
 
Begge fantastiske stænger. kan kun anbefales.
 
Håber det var hjælp til dine svar.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:48
jamen jeg kan kun sige at du skal købe dem:-) det er en faktastisk pris og hvis du meget på kytter, vil du elske stangen. Så min anbefaling er at du køber dem begge hvis de er i god stand.
 
 
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 10:51

Ellers kan du altid vende tilbage og høre om prisen på min, du skal være velkommen. god dag.

Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 11:00
Anders: Den er tiltænkt kutter, så det lyder rigtigt godt! :)
Men nu skal jeg lige kigge på dem(syntes nemlig at prisen er rigtig god på begge stænger, så derfor skulle der lige spørges inden købet faldt)
 
Hvad er så forskellen mellem de to stænger, ud over farven? forbederede øjne fra SIG? eller er det bare designet?
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Krpe12111211

Tilmeldt:: 11 Apr 2010
Geografisk: Aulum
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Krpe12111211 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 11:32
Min er ca 3 år gammel, og købte den for 1000 kr hos et ophørs udsalg i en fiskeforretning, og jeg vil aldrig overveje andre stænger til havet efter at have brugt denne her, alt er top klasse !!
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 11:52
Det er en fin stang med topaktion, til pirkefiskeri på f.eks. Øresund med 500 grams pirke er den dog lige blød nok i spidsen, så man kan med fordel skære toppen af stangen (topøje + et øje) og så montere et nyt topøje. 
Til top
Jonas Holck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jonas Holck Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2005
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jonas Holck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 12:51
Vær opmærksom på at der er væsentlig forskel på Shimano Antares Boat og Shimano Antares Braid Boat. Begge er fremragende stænger, men Braid Boat er i en klasse for sig når det kommer til finish, følsomhed, design og fiskeglæde.
 
Den almindelige boat (vejl. 1499,-, altid på tilbud til 999,-) er en god stang, men braiden er toplækker at eje og fiske med - og derfor også dyrere (vejl. ca. 2899,-).
 
Knæk og bræk.
 
Jonas
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 13:03
Jeg har altid syntes den har en lidt pudseløjerlig aktion jeg ikke kan enes med. Stiv som et skaft i bunden med påmonteret spaghetti top :)
Men det er uden tvivl en fin stang og mange er glade for den.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 18:33
Hej Niels.
Jeg har haft en Antares Boat, den kan jeg absolut ikke anbefale, da den vrider i klingen ved moderat belastning, jeg kender ikke braid-modellen.
Idag fisker jeg mest med Greys Siege 24 lbs. det er den bedste stang jeg har prøvet, den klarer alt fiskeri efter torsk-sej-langer, og med pirke op til 500gr. Jeg har også en i 48 lbs. den er også rigtig god, men nok bedst til tungere endegrej og større dybder. Hvis ikke du kender den i forvejen, så synes jeg du skal prøve en før du køber!!
 
Vh.  IJ


Redigeret af IvanJeppesen - 27 Okt 2011 kl. 06:09
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 19:09
Citat: Steen Kehler

Det er en fin stang med topaktion, til pirkefiskeri på f.eks. Øresund med 500 grams pirke er den dog lige blød nok i spidsen, så man kan med fordel skære toppen af stangen (topøje + et øje) og så montere et nyt topøje. 

jeg synes at det er et mærkeligt råd at gi... at save en så relativt dyr stang i stykker, i stedet for at finde en stang der har en aktion der passer en fra starten...
Jeg har ingen konkret erfaring med antares stængerne, men sådan som aktionen beskrives lyder det ikke som en stang der er designet til alm. dansk  pirkefiskeri... det lyder nærmere som en stang til fiskeri med agn eller agnfisk, hvor en super følsom top er påkrævet,  og så en bund med masser af power til at løfte store fisk...

mik
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 19:31
Citat: mikkell

Citat: Steen Kehler

Det er en fin stang med topaktion, til pirkefiskeri på f.eks. Øresund med 500 grams pirke er den dog lige blød nok i spidsen, så man kan med fordel skære toppen af stangen (topøje + et øje) og så montere et nyt topøje. 

jeg synes at det er et mærkeligt råd at gi... at save en så relativt dyr stang i stykker, i stedet for at finde en stang der har en aktion der passer en fra starten...
Jeg har ingen konkret erfaring med antares stængerne, men sådan som aktionen beskrives lyder det ikke som en stang der er designet til alm. dansk  pirkefiskeri... det lyder nærmere som en stang til fiskeri med agn eller agnfisk, hvor en super følsom top er påkrævet,  og så en bund med masser af power til at løfte store fisk...

mik
Jeg kender 3 lystfiskere, som har den omtalte stang og de har alle taget det yderste stykke af stangen, da den er lidt for blød på det yderste stykke til at håndtere 500-600 grams pirke - efter at stangen er blevet afkortet ca. 10 cm., så er den blevet rigtig rigtig god til Øresunds brug og der er absolut intet i vejen med selv at modificere en stang, så den bliver bedre til det fiskeri, som den nu skal bruges til.
 
Da spørgeren bor i Hovedstadsområdet er det jo yderst sandsynligt, at stangen skal bruges på Øresund og det er vel ikke specielt mærkeligt at fortælle, hvad man kan gøre ved stangen for, at den vil fungere bedst til Øresund med 500-600 grams pirke.
 
Men ellers vælg denne stang, den er bedre og mere lækker:
 
 
 
 
 
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 20:23
Det skal lige siges at den jeg snakker om at er antares Braid boat :-) den til 2900 kr.
Så hvis det bare er boat kan jeg ikke snakke med.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Peter Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pao Avatar

Tilmeldt:: 29 Jan 2003
Geografisk: Nord sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pao Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 20:42
Jeg har en Shimano Antares Braid Boat stang T-braid (den nye) du gerne må købe, den er fra sidste år og kun brugt 1 gang. Pris 950 kr. Når det er sagt er jeg enig med Steen, det er en super lækker stang til alm. havfiskeri.. Men skal den primært bruges til dunkefiskeriet hvor de helt store pirke er i brug er den for blød i toppen... Den har masser af rygrad, når der kommer selv store fisk på.. den er bare ikke rigtig god når pirkene er meget over 500 gr.. kunne godt finde på at skære toppen af.. Thumbs Up

/Peter 
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 08:27
hey gutter
 
tak for rådene, det er dejligt at høre alle de tilbage meldinger fra jer.
 
hvordan kan jeg så se forskellen mellem braid stangen og den almindelige? har et par stænger jeg skal kigge på, men vil jo helst vælge braid modellen hvis muligheden og standen er god.
 
Som folk er inde på, så er mine planer at den skal bruges til bule fiskeri på Øresund, men byder muligheden sig, så kunne agn fiskeri også komme på tale(det skal da prøves!)
 
 


Redigeret af high_tower - 29 Okt 2011 kl. 08:32
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 08:41
Hej Niels

Antares er en lækker stang som du ikke går galt i byen med, men har du set på de nye Jig Sticks fra savagegear? Jeg synes personligt, at de er mere følsomme og sporty på en eller anden måde. Antares er måske også lidt "gummiagtig", men det er måske bare mig.

Knæk & bræk
Stephan
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:14
DEt her er antares braid boat 1......
 
finder lige billeder af den brune model.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:18
det her et antares braid boat bx. den er brun som jeg sagde :-)
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:24
Anders:
 
den brune model, var den første gen. ikke med fosil wood istedet for alu? eller har jeg læst forkert et eller andet sted.
 
den brune model syntes jeg er vildt nice, hvor den anden virker noget "kedelig"...
 
hvad siger du? og hvilken af modellerne er den nye? det er da den brune ik' ?
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:25
og hvordan ser den almindelige antares ud? troede faktis at det var det første billede der var den...
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:30

jeg er mere til den anden model, synes de orange farver og gule farver er spændende, kontra den nye model i bx (den brune ) er lidt kedelig. Men det jo smag og behag. Men det nok fordi jeg altid har fortrukket farver.....

Shimano køre med at den første model de laver i serien hedder ax, den næste de laver hedder bx og derefter cx.
 
Så den orange, gule er ax modellen, men der vil bare stå antares braid boat på den og ikke ax.
 
Den næste den brune model som du synes er vildt nice er bx modellen, den nyeste stang på stammen.
 
kommer der en ny igen vil den hedde cx.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:32
Det er udgaven med de orange beviklinger, som mine fiskevenner har modificeret ved at afkorte, så den bedre kan håndtere 500-600 grams pirke.


Redigeret af Steen Kehler - 29 Okt 2011 kl. 09:35
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:35

Den første model som jeg har til salg hedder antares braid boat, så er der antares braid boat bx.

Det hedder de 2 modeller.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:41
Anders:
 
kan godt følge dig med farverne, men det er håndtaget og neoprenen på den brune jeg godt kan lide.
wft 68 north som jeg havde før, har jo også fået en god tur med farve paletten ;)
 
har du tilfældigvis et billede at den ikke braidede model?
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:49
Den gamle antares udgave ser sådan ud, altså med sorte beviklinger og sort hjulholder /fossilwood?):


Redigeret af Steen Kehler - 29 Okt 2011 kl. 09:57
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 09:57
hej igen
 
se her
 
Her har de tilbud på den almindelige model, der er dog ikke billede.
 
 
Det her er min model på næste link 
 
 
tror ikke de har den brune.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 10:09
Sådan steen, var nemlig lidt i tvivl om den helt gamle model :-) Så fik vi vidst styr på det.....:-)
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 10:10
Der er et bedre billede her:
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 10:10
Hvad er der så for en model du har fået tilbud till 500 og 1000 kr. ? For er det den gamle model, så kan du da lige så godt købe en ny hos jagt og fikseri mag.....
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 10:39
Den første Antares udgave var vist den med trebens øjer:
 
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2011 kl. 11:21
jeg ved ikke endnu hvilke udgaver jeg er blevet tilbudt(braid eller ej) men jeg skal ud og kigge på 2 stænger idag. :)
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2011 kl. 20:53
resulteter blev en antares braid boat ax
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2011 kl. 20:56
den skal du nok blive glad for, var det så 2 axer han havde?
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Dan Wulff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DanWulff Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DanWulff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2011 kl. 22:42
Hvis man søger efter pirkestænger i bedre kvalitet, glemmer vi nok ofte, at jigging/speedjigging er meget udbredt og populært i f.eks. USA og Asien. Her benyttes stænger af meget høj kvalitet, som prismæssigt ikke ligger så langt fra de bedre stænger fra f.eks. Shimano og Greys. Der er tale om stænger fra f.eks. OTI og Jigging Master (JM). Man kan få et indtryk af nogle af stængerne i nedenstående link. Hvor mange af vores egne pirkestænger i bedre kvalitet vil kunne klare løft på 10-15 kg? 

http://www.360tuna.com/forum/f76/jigging-popping-rods-6090/

Redigeret af DanWulff - 30 Okt 2011 kl. 22:43
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres