Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til vand og Gedde/Mede/Karpe fiskeri!

 Besvar Besvar
Forfatter
Mathias Quistgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mathias Quistgaard

Tilmeldt:: 30 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias Quistgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til vand og Gedde/Mede/Karpe fiskeri!
    Sendt: 06 Nov 2011 kl. 17:02
Hej alle ihærdige lystfiskere!

Her på fredag skal jeg hjem til min farfar og tage en lille tur i en af de lokale søer. 
Først og fremmest vil jeg gerne have lidt råd til hvilken sø vi skal vælge, selv er han bosat i Hillerød og vi gider ikke køre forfærdelig langt.

Planen var faktisk at jeg skulle ud og mede og karpefiske, i håb om at tage min første karpe. Men planen faldt lidt til jorden da det er et dags sats til en sø jeg aldrig har været. Og sæsonen er heller ikke den bedste for fredfisk generelt :( 

Så pludselig slog det mig at gedde fiskeriet kunne være en mulighed. Jeg har aldrig selv fisket geder før, så er rimelig grøn på det område. Jeg har stænger og hjul til fiskeriet, men endegrejet mangler.

Så jeg ville egentligt høre nogle tips til hvordan man kan fiske gedder nemmest, selv tænkte jeg lidt på fiskeri med skalle? En woobler kan jeg sikkert også få fingre i, men selv er det ikke det endegrej jeg gør det i..

Så håber i kan hjælpe mig, og gerne med hvilken sø jeg skal vælge? Engsø og teglgårds søen tænkte jeg selv på, men der skal være gode muligheder for gedder gerne karper og fredfisk :)

Mvh Mathias Quistgaard
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum