Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sørger geddesøer midtsjælland

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: sørger geddesøer midtsjælland
    Sendt: 01 Dec 2011 kl. 16:00
Hej
 
Er flyttet til roskilde og savner nogle helst gratis geddesøer i området indenfor 20 km. Der må være nogen søer her i nærheden, hvor man kan fiske efter nogen store og fede gedder. Kender hedehusene, men der er ikke særligt mange gedder desværre, det pænt sløj når man er ude og der ikke mange bid.
 
Håber på folk herinde kan hjælpe mig med nogle gode steder på midtsjælland.
 
Jeg har kun boet her 3 mdr. og savner sku lidt action. Hjælp søges Clap.
 
Kender jo en del steder på nordsjælland, da jeg er medlem af farumlyst.
 
Hvis folk ikke gider skrive det herinde er de meget velkommen til at sende en fiskepost. Vil sætte pris på alt den hjælp jeg kan fåTongue
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2011 kl. 16:09
Jeg er da med på en lytter her. Men jeg er bange for at mulighederne idag er helt væk, pånær Hedeland.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Dec 2011 kl. 19:20

ja det ikke så fedt.....Hvis folk kan hjælpe børn med fiskegrej til en skole, kan de fandme og hjælpe os med en sø.... skriv en fiskepost. jeg tager aldrig gedder med hjem. De kommer retur i søen.

 
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum