Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til gedde/kyst stang

 Besvar Besvar
Forfatter
Sverre Langgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sverre Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2012
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sverre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til gedde/kyst stang
    Sendt: 02 Jan 2012 kl. 19:17
Jeg søger lidt hjælp fra erfarne fluefiskere.

Min gamle begyndersæt i AFTM 9 er ved at være slidt op. Derfor skal jeg have et nyt sæt.

Som ny stang har jeg fundet en FENWICK Techna AV Saltwater - 9 fod, kl. 8, Pris 1500,- på udsalg
Denne mener jeg kan tilfredstille mit behov til gedde samt kyst fiskeri. Er dette er godt valg eller findes der bedre til prisen?

Som hjul har jeg været lidt på tilbudsjagt og fundet en Scierra CTC fluehjul i klasse #8-10 til 1000,-(De har den desværre ikke i AFTM 7-9)
Mit spørgsmål til hjulet er om det vil være for stort til stangen, og om det overhovedet vil passe godt sammen som sæt.

Jeg har også haft kigget på Scierra TX2 klasse 7-9 til 1000,- samt et Scierra D-Lite AFTM 7-9 til 800,-
Vil en af disse hjul være et bedre køb?

Og afslutningsvis kender i så et godt skydehoved, samt en WF der passer til stangen.  

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

Sverre
tlf: 61793601
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres