Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hornfisk, allerede!?

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Rajczyk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Diskofisk

Tilmeldt:: 17 Jan 2012
Geografisk: Harlev
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Diskofisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hornfisk, allerede!?
    Sendt: 18 Jan 2012 kl. 10:33
Jeg tog en fridag fra arbejde, og kørte ud til ørnereden ved Århus.

Der var ingen ørreder, men gang på gang havde jeg nogle lange hornfiske lignene fisk med inde og vende... Kan det virkelig passe der kan være hornfisk i Århus bugten nu?

Har selv tænkt om det kunne være kongetobis, men nej, det var de alt alt for store til.

K&B
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 11:02
Hej Søren,
Man kan jo aldrig vide med sådan en mild vinter...der er jo sild og andet ved de danske kyster nu, så det kunne godt tænkes at der var fulgt nogle "rovdyr" med.
 
Jeg hører gerne fra dig hvis du skulle finde ud af hvad det er for noget Smile
Vh.
Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Jesper Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jesper96

Tilmeldt:: 09 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper96 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 16:28
hvad med tobiser dem har jeg set helt op til +40cm ku det være det
//jesper
Til top
Søren Holten-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dontpanic

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dontpanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 17:32
Jeg har også været ved ørnereden i går,, og det er hornfisk der er derude..
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 18:34
Allerede kan det passe de plejer først at komme omkring ca. April
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 18:42
Jeg var i går ude at fiske syd for Ørnereden.
 
Vi var 2 mand, der flere gange spottede en flok multe. Det er i min verden også meget tidligt.
 
Det må være det milde vejr vi har haft, der snyder både fisk og træer. Kirsebærtræerne blomstre, og magnolien er lige ved at springe ud.
 
Ejner 
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 19:54
Citat: Ejner

Jeg var i går ude at fiske syd for Ørnereden.
 
Vi var 2 mand, der flere gange spottede en flok multe. Det er i min verden også meget tidligt.
 
Det må være det milde vejr vi har haft, der snyder både fisk og træer. Kirsebærtræerne blomstre, og magnolien er lige ved at springe ud.
 
Ejner 
 
¨Der står krokus i min have, der står øller på mit bord. Under himlen hænger.....¨
Citat fra sangen noget om helte.
Det er også lidt tidligt :O)
altså ikke øllerne :O) 
Mvh. Morten 
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 20:10
Citat: dontpanic

Jeg har også været ved ørnereden i går,, og det er hornfisk der er derude..
 
 
 
1 April falder åbenbart også tidligt i år (18-01).... Shocked Det hænger sgu nok sammen med hornfiskenes noget tidlige ankomst i Århus bugten. LOL
 
Nå nu vil jeg køre en tur til fjorden efter en blue marlin. Wink
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2012 kl. 07:44
eller sene multer. jeg har tit set multer helt hen i sidst november og start december, og med det vejr, er de jo nok blevet lidt længere.....
Til top
Søren Holten-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dontpanic

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dontpanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2012 kl. 12:55
Jeg vil godt understrege at dette ikke er en joke eller aprilsnar... Jeg har set dem og mærket dem hugge.... Kan godt kende forskel..
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2012 kl. 12:56
hva med vejle fjord? nogen der ved noget om deT?
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2012 kl. 13:13
det ku være at man skulle afsted en af dagene...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres