Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jensen fiskegrej Danmark

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jensen fiskegrej Danmark
    Sendt: 23 Jan 2012 kl. 09:33
Jeg er begyndt at samle på fiskegrej,og mit valg har faldet på Jensen da det er danskt Smile,Har derfor et par spørgsmål jeg håber der er nogen der kan svare på.
 
1.jeg har et enkelt hæfte/katalog der hedder jensen fiske-tips fra vistnok fra 1983,hvilke årgange findes der ?? og er der andre kataloger med jensen fiskegrej ?
 
2.Hvilken årrække lavede de grej
 
3.er der et stort samlerunderlag så man ikke får en komplet samling for hurtigt og hvad samler folk på af jensen grej ?
 
4. jeg har købt alle nye modeller af jensen lax (alle 7 farver) Men har sølvkroken købt rettighederne til denne danske wobbler ?
 
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 11:04
Kevin,  gå på Dansk Grejsamler hjemmeside....det må lige være noget for dig. Det er en hyggelig forening af " rare venlige nørder" der samler på fiskegrej i alle afskygninger.
Rigtig god fornøjelse
Per Hansen
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 12:01
Kevin - prøv at kontakte grejsamlerklubbens kasserer Flemming Petersen (via hjemmesiden) han er 'dobbelt nordisk mester' i Jensen-grejet
mvh
Heinz
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres