Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danielsson

 Besvar Besvar
Forfatter
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Danielsson
    Sendt: 24 Jan 2012 kl. 06:42
Hej.

Ville lige høre om der er nogle der ved om der er andet end designforskel på
Danielsson lw 8 twelve og l5w 8 twelve.

Mvh Mark
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 06:52

Bremsen er ændret en smule, Danielsson vil nok kalde det en forbedring, det er det måske også, men tror mere de skulle ændre bremsesystemet efter sagen men Loop.

Jeg har både Lw (gamle) og den nye L5w. Jeg har ingen problemer haft, så efter min mening ikke den store ændring begge hjul vil du blive glad for.

TC

Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 06:54
Citat: salar

<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face="Times New Roman">Bremsen er ændret en smule, Danielsson vil nok kalde det en forbedring, det er det måske også, men tror mere de skulle ændre bremsesystemet efter sagen men Loop.


<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face="Times New Roman">Jeg har både Lw (gamle) og den nye L5w. Jeg har ingen problemer haft, så efter min mening ikke den store ændring begge hjul vil du blive glad for.


<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" =Msonormal><FONT size=3 face="Times New Roman">TC



Ok. Det er fordi jeg har fået et lw tilbudt til en ok pris.
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 06:58

Jeg vil ikke være bange for at købe det. Super hjul!

TC

Til top
Mark gammelby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mark251 Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mark251 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 06:59
Ok. Tak for hjælpen. :-)

Mvh Mark
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 17:28
LW vejer 206 gram og L5W vejer 229 gram, ca.
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 18:56
Jeg har godt nok kun et LW 8eleven og et L5W 8twelve at sammenligne med, men syntes at L5W har en betydelig bedre bremse.
 
Jeg har dog ikke prøvet at skille dem af for at se om der er forskel.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres