Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airflo eller monic

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Airflo eller monic
    Sendt: 29 Jan 2012 kl. 15:26
Hej på forum
Jeg er på udkig efter en Airflo Ridge clear tropical WF eller en Monics Clear FST Series Tropical Clear Fly Line . Er der nogen der ved hvor de to liner kan fås enten i DK eller EU. Vil helst undgå at skulle have den hjem fra USA. Jeg har kigget på Airflo's og Monics egen hjemmeside og har sat den lokale forhandler på opgaven men hvis der er nogen der har et sted hvor linerne kan skaffes er information meget velkommen.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Mvh
Caspar Hansen
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 15:38
Hej
 
Airflo kan købes i UK, så er der ingen ekstra moms og afgifter, f.eks her:
 
Som jeg husker det er Airflo stadig et Engelsk firma, Firmaet blev i sin tid startet af Poul Burgess der dengang skabte sensation med de første liner der havde Kevlar kerne og coating af anden plast end PVC...
  
Søren


Redigeret af skn - 29 Jan 2012 kl. 15:44
Til top
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 15:45
Hej Søren
Jeg har kigget på deres hjemmeside men man kan ikke bestille gennem siden. Jeg har skrevet til dem og deres svar var at der er noget galt med kodningen på deres side. Men måske får de det lavet på et tidspunkt.
Til top
Bent Ruskjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Aquinox

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Aquinox Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 16:18
Det er måske muligt via denne side. De har mange Airflo produkter.  http://www.fishtec.co.uk/tackle.cfm/fly-fishing/fly-lines/40/6029/Airflo

K&B

Bent
Til top
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 16:39
Hej Bent
Tak for linket. De har for ikke den klare flydende tropiske line jeg søger men tak.
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 17:13
Til top
CobraenP10 Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cobraenP10

Tilmeldt:: 31 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cobraenP10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 17:40
Du kan ofte købe sprit nye airflo liner til virkelig gode penge på eBay.co.uk
Til top
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 19:15
Tak for info. Prøver at kigge på eBay og ser om jeg kan finde dem der
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 23:43
Hej Casper
 
Må man være så nysgerrig at spørge hvad du skal bruge dem til og hvor ??
 
Og om det skal være flydende eller synkende (intermediate) udgaver??
 
Mvh.
 
Lars
Til top
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 12:28
Hej Lars
Det skal være flydende. Det er meningen at de skal bruges i Florida på Sanibel Island og omegn. Primært efter snook på stranden med lavt klart vand. Har fået anbefalet clear linerne af folkene i den lokale grejforretning
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 12:41
så kan du vel købe dem der når du ankommer Wink
Til top
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 13:30
Måske var det en mulighed men jeg er ikke sikker på at de har den. De foreslog bare at jeg anskaffede mig en clear line og dem jeg lige kunne finde var Airflo of Monic. Kender du/i til andre clear tropiske liner så vil jeg da gerne høre om dem. Har set Airflo linen på derse egen hjemmeside til 29,99£ hvilket jo egentlig er billigt så jeg vil genre have tingene på plads inden jeg tager afsted. Men det er nok bare mig der er underlig på det punkt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres