Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste line til Guideline LPXe 9fod k.7

 Besvar Besvar
Forfatter
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste line til Guideline LPXe 9fod k.7
    Sendt: 19 Feb 2012 kl. 22:30
Jeg har en scierra wf line på nu og den er ved at krakelere og skal skiftes. Derfor vil jeg spørge jer om I har en idé til den mest optimale line(uanset pris) til den stang jeg fisker med.
 
Dog har jeg en G.Loomis 10fod kl.6 stang som kaster fremragende med en scierra wf line. Men jeg søger noget andet til min guideline stang(9fod kl.7).
 
På forhånd tak.
 
Gulvmanden Wink
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2012 kl. 22:47
Hvis det er et skydehoved du søger, vil jeg helt sikkert vælge dette fra guideline:

http://www.guideline.no/?module=Webshop;action=ProductGroup.publicOpen;pagesize=12;id=458;template=engWebshop

Super lækkert at fiske med, bruger det selv på min Guideline LPXe RS V2.

Ellers ville det jo være rart at vide hvilket fiskeri linen skal bruges til?

Mvh Danny Rasmussen.


Redigeret af danny rasmussen - 19 Feb 2012 kl. 22:48
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2012 kl. 06:33
Hov jeg tror også min er magen til din så. ;) men er det ikk noget bøvl at sætte skydelinen og runningline sammen ordentligt? ;-) jamen det må jeg kigge på når jeg kommer hjem. Hvor mange meter kaster du ca med den Line?
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mik9400

Tilmeldt:: 23 Dec 2011
Geografisk: Nørresundby
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mik9400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2012 kl. 15:40
Hej
 
Hvis det er en lpxe RS du har, og ikke vil fiske med et skydehoved (det lyder ikke til at du har prøvet det før Wink) Kan jeg anbefale guidelines coastal line. Jeg har selv en lpxe RS, og fisker med en coastal line som kaldes hover (synker meget langsomt). Linen er lys blå, men de har vist lavet om på den siden jeg fik den.
 
Venligst Michael
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2012 kl. 21:33
Hej Michael tak for svaret. Men jeg har bestilt guideline rtg + runningline som matcher til det. Så må vi tage det op til en prøve og se hvordan det går ;)
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2012 kl. 22:17
Citat: mik9400

Hej
 
Hvis det er en lpxe RS du har, og ikke vil fiske med et skydehoved (det lyder ikke til at du har prøvet det før Wink) Kan jeg anbefale guidelines coastal line. Jeg har selv en lpxe RS, og fisker med en coastal line som kaldes hover (synker meget langsomt). Linen er lys blå, men de har vist lavet om på den siden jeg fik den.
 
Venligst Michael

Der er ikke lavet om på Coastal linen. Der er dog kommet et par udgaver mere af linen. En float og en fast int.



Redigeret af StefC - 20 Feb 2012 kl. 22:19
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres