Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bindetråd - Semperfli Nano Silk 12/0

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bindetråd - Semperfli Nano Silk 12/0
    Sendt: 05 Mar 2012 kl. 18:42
Nogen der har prøvet denne bindetråd? Semperfli Nano Silk 12/0
Hvordan er den i tykkelsen i forhold til  Danville´s spiderweb eller UNI-thread 17/0
 
/J

 

Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2012 kl. 21:18
Hej Jørgen,

Jeg har ikke prøvet denne tråd, men en der ligner. Den var også en slags "kevlar" tråd og ikke super god at dubbe på. Lidt for glat efter min mening.

Men prisen ser jo helt fin ud, så du skulle vel bare prøve den og så skrive retur her på forum med hvad du synes. Lyder altid spændende med nyt materiale til fluestikket.

Jeg er begyndt at binde meget med Orvis 12.0 og den har faktisk erstattet min Bennechi 12.0. Den er flad og ligger super godt på krogen. Så er den ret elastisk og meget stærk. Fylder ikke meget og faktisk benytter jeg næsten ikke speiderweb mere, kun når det bliver mikro småt. UNI tråden er for længst udgået af mit sortiment Wink

Med venlig hilsen
Niels Åge Skovbo
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2012 kl. 21:23
Ren blasfemi Neils Åge! Spiderweb forever! Big smile Vi ses i weekenden Wink
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres