Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Edge Spin 3776 ønsker køb

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Edge Spin 3776 ønsker køb
    Sendt: 08 Mar 2012 kl. 10:11
Hej

Jeg har snakket med en på nettet, som ønsker at købe en Edge spin 3776 9-10 fod 3-70 gram eller 10-40 gram. (økseskaftet).

Han har 3 unger og synes derfor fuld pris er for dyrt i butik. Jeg har en ny stang til salg og derfor kontaktede han mig. Men synes min pris var lige høj nok også.

Så lovede at jeg ville sætte en besked op på diverse fiskeforum, det kunne jo være der var en der ville sælge en stang til ham til rimelige penge.

hans nr er 22309730 og han hedder bo. 

kontakt ham endelig, hvis i har en stang af denne type.


Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 10:55
Hvad med at sætte din/hans annonce i køb og salg.
 
- Jeg synes også, at en masse ting er for dyre, så  jeg køber de ting, som passer til min pengepung - hvor svært kan det være.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 10:58
Lige i denne sammenhæng synes jeg det okay at sætte det i forum, da det ikke omhandler mine ting og der ligger en historie bag. Derfor har jeg valgt også at oprettet den i forum og ikke kun i køb/salg.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:04
Jamen hvis ens knægt ønsker sig lige den stang som koster mere man har budget til, når man har 3 unger mv., hvad gør man så ikke for at skaffe den til ham, når han har snakket om stangen i et helt et år.

 Så prøver man nogen forskellige ting og det vil jeg personligt gerne hjælpe med. Det kan jo være at der er en person derude som ønsker at sælge. Har set flere edge spin herinde en god pris. Der grunden til den er lagt i forum også.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:10
Citat: ab78

Lige i denne sammenhæng synes jeg det okay at sætte det i forum, da det ikke omhandler mine ting og der ligger en historie bag. Derfor har jeg valgt også at oprettet den i forum og ikke kun i køb/salg.
Det er ikke okay - Vi kan alle komme med hver vores ligegyldige begrundelse for, at netop Vi kan bruge forummet til annoncer, at en mand ikke har råd til at betale det, som det koster, det er sgu ikke nogen historie, som vi ikke alle vil kunne fortælle.
- Han må jo bare købe noget andet og billigere eller stifte gæld - sådan fungere det for alle mennesker.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:18
 Du har en anden holdning til køb/salg end jeg altid har. når der ligger en historie bag som i dette tilfælde, synes jeg personligt det okay at oprette i forum og det har du eller nogen anden ikke ret til at være dommer overfor. I har ret til at komme med jeres personlige som du gør nu. Men ellers kan i bare lade det være og gå videre til næste emne. case closed.

Håber på positivt respons.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:33
Hold nu op Steen Kehler!!!!
Der er en der vil hjælpe en anden så han kan få lidt glæde....hvad gør spolere tingene hele tiden.
Føj
Per Hansen
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:38
Citat: ab78

 Du har en anden holdning til køb/salg end jeg altid har. når der ligger en historie bag som i dette tilfælde, synes jeg personligt det okay at oprette i forum og det har du eller nogen anden ikke ret til at være dommer overfor. I har ret til at komme med jeres personlige som du gør nu. Men ellers kan i bare lade det være og gå videre til næste emne. case closed.

Håber på positivt respons.
Slet nu den annonce, den hører ikke hjemme i forummet men i Køb/salg og jeg har netop ret til at være dommer overfor det, da det vil være ødelæggende for forummet, hvis alle begynder at poste deres annoncer her... Juhu!, jeg er fattig, så jeg må godt annoncere i forummet - det holder bare ikke en meter - slet annoncen, case closed. 
 
 
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:41
Citat: Taonga

Hold nu op Steen Kehler!!!!
Der er en der vil hjælpe en anden så han kan få lidt glæde....hvad gør spolere tingene hele tiden.
Føj
Per Hansen
Okay!, så du synes, at det er helt ok, hvis alle bruger med ligegyldige begrundelser smider deres annoncer i forummet???
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 11:46
Til alle udover Stenn kehler. Lad ham skrive tilbage til ham alt det han har lyst til. For det eneste i får ud af det er en disku. ud over det sædvanlige. Han kan skrive alt det han vil, men gider ikke skrive et eneste ord tilbage til ham og i skal bare gøre det samme.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:05
Hvor er Steen Kehler dog en trist, bitter og mavesur mand!! Hvis ikke han gider læse tråden, må han lade være med at åbne den. Længere er den ikke!!! Kom videre og nyd solskinnet i stedet for!! Anders gør da bare en god gerning for en der har brug for en tjeneste!!
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:09
Steen Kegler du må have det svært til dagligt med dine sociale omgivelser. Jeg ønsker dig virkelig held og lykke, for du må virkelig ikke have det nemt..
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:18
Citat: René Jespersen77

Hvor er Steen Kehler dog en trist, bitter og mavesur mand!! Hvis ikke han gider læse tråden, må han lade være med at åbne den. Længere er den ikke!!! Kom videre og nyd solskinnet i stedet for!! Anders gør da bare en god gerning for en der har brug for en tjeneste!!
Nu er jeg hverken trist, bitter eller mavesur, men ønsker derimod blot ikke, at forummet ødelægges med annonce-spam - og det er sgu sørgeligt at se, at folk som dig er ligeglade med at få ødelagt forummet - men jeg vil da gerne vide hvorfor, at du er ligeglad at få ødelagt forummet med annonce-spam???
Herudover, så synes, at det er underligt, at folk som dig ikke kan argumentere for deres synespunkt, men blot komme med uvedkomne og ligegyldige kommentarer af personlig karakter - hvad er grunden til, at du kommer med disse kommentarer??? 
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:22
Citat: dantoft

Steen Kegler du må have det svært til dagligt med dine sociale omgivelser. Jeg ønsker dig virkelig held og lykke, for du må virkelig ikke have det nemt..
Så du synes altså, at det er ok, at forummet ødelægges med annonce-spam???
Hvorfor skulle jeg dog have det svært med mine sociale omgivelser??? Det kunne da mere tyde på, at det er dig og de andre, som gerne vil have, at forummet ødelægges med annonce-spam, som må have problemer med jeres sociale omgivelser.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:29
Steen Dead
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:32
Gad godt jeg kunne hjælpe med denne stang, men ligger ikke inde med sådan...

Og jeg syntes helt sikkert denne godt kunne hører hjemme i forummet, men kunne også hører hjemme i "købes"...

Men sådan er vi heldigvis så forskellige os mennesker. Ville være en kedelig tilværelse hvis vi alle lignede "????? ??????"
Til top
hans ullets Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hans utleusn

Tilmeldt:: 06 Dec 2011
Geografisk: bylderup
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hans utleusn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 12:55
hvor må livet være kedlig når man skal være sådan efter alle " Steen"
fisk noget mere i stedet for af udøve negativ energi på internettet over en fornuftigt mand som vil hjælpe en anden, se vores samfund hvordan ville det se ud vis ikke der bare var nogle få som tænker ud over sin egen næsetip.
 
og jeg kan altså ikke se af forumet er ødelagt pga denne tråd, det skulle da lige være al den brok
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 13:35
Hmmm. Egentlig kan jeg jo godt forstå Steens argument. Jeg synes dog, at det skal være et reelt problem, før jeg ville skyde med skarpt. Måske den dag kommer?. Lige nu kan jeg dog sagtens overskue de tråde der er vedkommende og så de "andre".

Mvh. - Kim -
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 13:59
Jeg syntes nu at Steen Kehlers gentagende mavesure opstød ødelægger dette forum meget mere end et enkelt forsøg på at hjælpe en anden fisker til lidt billigere grej.  
- men sådan kan vi jo se på tingene med forskellige øjne.
 
måske dette kunne hjælpe, så de sure opstød ikke ødelægger kommende forumstråde?
095489
Til top
Polle Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jacojaco Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jacojaco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 14:24
Om det er annoncer der ødelægger forummet eller folk som skændes og hakker på hinanden hele tiden - ja nærmest opfører sig som en børnehave - kan da gøre lige meget
 
Dette forum er ødelagt og har været det længe
 
hilsen
Polle
 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 14:46
Tjah - det er da rigtigt, at der ikke er mange tråde, der slipper for "hakkerier" af den ene eller anden art. Jeg billiger som skrevet heller ikke Steens argument på nuværende tidspunkt, da jeg ikke ser et problem med trådholders overskrift - endnu vel at mærke.

Imidlertid er jeg ikke i tvivl om, at den dag der kommer 20 tråde af samme beskaffenhed, vil i alle synes, at det er irriterende.

Hvad Steen så har skrevet af "fy da føj da" bemærkninger i andre tråde, kommer jo ikke denne tråd ved som sådan, selvom det jo er noget man lægger mærke til Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 15:04

uanset hvordan man vender og drejer det, så er dette ikke stedet hvor et køb/salg/bytte høre hjemme, der er nok en grund til vi har et specifik køb/salg/bytte sted, hvis alle folk begynder på den slags, hvad skal det så ikke ende i?

Bevares det er da en fin gestus, men personligt kan jeg ikke se hvorfor at Anders Bylov ikke skal holde sig til sitets køb/salg/bytte afd., bare fordi han vil hjælpe en med at købe en billig stang?

Anders Bylov kan da oprette en købsannonce ligesom alle andre, hans køb/salg/bytte er vel ikke så anderledes end alle andres?

udover det vil vi vel alle gerne have en givende ting så billigt så muligt (også) når vi køber brugt?

at manden ikke har penge til omtalte stang gør vel bare at han må spare længere, sådan er det da også for os andre?



Redigeret af Bishop - 08 Mar 2012 kl. 15:08
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rønn

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: Ringe
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rønn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 15:59
Ja vi skal da passe på at vi ikke kommer til at hjælpe nogen for meget..
Men jeg kan godt følge Steen. Hvorfor optage forsideplads når der er gang i så mange andre super seriøse debatter her på siden Dead
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 16:05
Og endnu engang er Lars fuldstændig ligeglad hvad der sker i forummet, sålænge der er forretninger der betaler for reklame plads, sørgeligt men sandt!!

Forummet kunne virkelig trænge til nogle admims!!
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 16:18
For mig at se er det et behjertet forsøg fra et menneske til at hjælpe et andet menneske der måske ikke har så mange penge.....og ikke en hujende fis andet.
 
Men så kommer Steen KehlerDead ind fra venstre med sin nye hjelm, hvorpå der er monteret et blåt roterende politiblink, og der er fandme lys i det... fuldt blus.....og udgyder sine dumsmarte, mavesure, infame nedværdigende bemærkninger....
 
Stakkels mand, hans invendige regioner må have det som en af de der boblende giftige svovlmudder søer i Yellow Stone Parken...bløp....bløp....bløp


Redigeret af Taonga - 08 Mar 2012 kl. 16:26
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 16:51
Tjaaah - trådholder oprettede i det mindste tråden og forklarede sig pænt i stedet for, at hoppe ind i en andens tråd - så ville der nok kunne komme flere indlæg skrevet med stort Confused
Mvh. - Kim -
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 17:40
Citat: Jørgen S

Jeg syntes nu at Steen Kehlers gentagende mavesure opstød ødelægger dette forum meget mere end et enkelt forsøg på at hjælpe en anden fisker til lidt billigere grej.  
- men sådan kan vi jo se på tingene med forskellige øjne.
 
måske dette kunne hjælpe, så de sure opstød ikke ødelægger kommende forumstråde?
 
Nu er det jo alle jer brokhoveder, som kommer med uvedkomne personrettede kommentarer og det er disse, som ødelægger trådene og det er også jer, som kommer med mavesure ligegyldige opstød - jeg forholder mig til en konkret situation, mens den sædvanlige flok alene poster et indlæg for at svine andre i det her tilfælde mig til ... stop dog med at ødelægge trådene...
Til top
hans ullets Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hans utleusn

Tilmeldt:: 06 Dec 2011
Geografisk: bylderup
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hans utleusn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 18:57
det dig som for "brokhovederne incl mig selv" til af skrive vis ikke det var for dit negative humør havde jeg da aldrig skrevet.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 19:12
Citat: hans utleusn

det dig som for "brokhovederne incl mig selv" til af skrive vis ikke det var for dit negative humør havde jeg da aldrig skrevet.
Nu er jeg jo netop ikke negativ, men påpeger en specifik gerning, som udgør en konkret trussel mod intentionerne for et debat-forum og det er jo netop en positiv handling, at jeg forsøger at gøre noget ved denne trussel --> jer brokhoveder sviner jo alene folk til i stedet for kun at forholde jer til den problemstilling, som foreligger. Det er jeres manglende vilje/evner til at debattere, som er udgør det negative humør.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 19:26
Et forum er til for alle mennesker. Vi alle forskellige og har forskellige holdninger og meninger. Men forstår ikke at forum kan blive ødelagt pga. og et lille emne omkring en gestus omkring en stang kan skabe så meget negativ karma.

Jeg synes personligt ikke at dette forum bliver ødelagt af sådan et indlæg. synes det er "brokhovederne der ikke kan se ud over egen næsetip" Alle ser jo ikke i køb, salg, bytte og alle ser ikke forsiden. Som i dette tilfælde valgte jeg at oprettet her i forum og i køb/salg/bytte, da jeg følte det var det rigtige, da Bo gerne ville have gaven til hans knægt på plads hurtigt muligt.

Det er nu sket da jeg er blevet kontaktet og har givet beskeden videre til Bo at han kan få en stang, som han har taget imod. Så nu bliver hans knægt glad på hans fødselsdag. Det var det hele denne besked gik ud på, ikke om tråden er oprettet i det rigtige eller forkerte forum.Clap.




Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 19:33
Anders bylov
Du har gjort en god gerning HURRA for det.
Det er rart at der er plads til sådanne tiltag i vores verden, der ind imellem trænger til positive ting, som du netop har gjort.
Så kan Steen Kehler gå der hjemme og småbøvse i sin svovlpøl.
Med venlig hilsen
Per Hansen


Redigeret af Taonga - 08 Mar 2012 kl. 19:48
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 21:42
Anders, du er en af hverdagens helte!! Flot arbejde!! Lad aldrig mavesure, gamle mænd ændre dig på det område!! Hvis de er så utilfredse, så må de finde et andet sted at hælde deres galde ud!
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 21:48
Nu hvor du har løst opgaven, så kan du jo passende se, at få slettet din annonce under "købes"...Wink Smile
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 21:59
Man skal godt nok være hurtigt herinde :-).
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 23:54
Anders!...godt gået..Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres