Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telt til fisketuren

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rikkeJB Avatar

Tilmeldt:: 21 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rikkeJB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Telt til fisketuren
    Sendt: 28 Mar 2012 kl. 09:33
Hej Allesammen
Jeg vil gerne købe en nyt telt til min søde kæreste. Han elsker at fiske. 
Jeg har et gavekort liggende til en webshop der hedder seuf.dk, derfor vil jeg gerne købe der. Hvilket af dem vil i anbefale? Han er tit afsted med 1-2 venner og de kører altid, så vægt er ikke det vigtigeste.

I kan se alle deres telte her.


På forhånd tak.

Mvh
Rikke Smile
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 11:46
Jeg kender ikke personligt til de pågældne mærker, men jeg vil da klart vælge et telt med flere sovekabiner, myggenet og stå-højde f.eks. http://seuf.dk/shop/grand-canyon-daytona-13264p.html
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 11:52
Hvad med at spørge kæresten... det kunne jo være han havde gjort sig nogle tanker og et sådan telt... og så skal det ikke byttes
 
/J
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 11:55
Kunne være at han ikke havde noget at skulle have sagt ;-)
Mvh
Preben
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 12:02
Prisklasse?
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 12:13
Snedig måde at reklamere på ;)
Til top
christian ottesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teddythebear

Tilmeldt:: 03 Maj 2006
Geografisk: hadsten
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddythebear Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 17:51
Det er det jeg hader ved dette forum........ At der kommer et reelt spørgsmål fra en der har brug for hjælp, og straks er der en eller anden idiot der sviner trådstarter til....... Svar dog på spørgsmålet istedet og lad være med at komme med åndsforladte kommentarer......

Jeg kan godt se at der er forsøgt med en smiley, for at dæmpe kommentaren, men hvis man ikke har noget konstruktivt at komme med, så luk dog r.........


Til top
Jan Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Port Charlotte

Tilmeldt:: 10 Mar 2011
Geografisk: Skjern
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Port Charlotte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 18:10
Såfremt du vil glæde ham, og pengene ikke betyder det store, så køb ham en Lavu med indertelt, bund og ovn.


Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 22:19
Hvis det bare er til weekend ture og de er i bil så ser jeg ingen grund til at vælge et dyrt telt med vandtæthed over 3000mm.. Hvis det bliver regnvejr er det bestemt ikke alle der gider stå og fiske alligevel så sandsynligheden for de vil bruge tiden  teltetcontra køre hjem er lille.

Nu giver du ikke nogen ide om hvor mange penge dit gavekort er på eller hvor mange penge du ønsker at brug, men kig på siddehøjden og str på apsis til opbevaring af udstyr så det ikke skal slæbes med ind i teltet.. Omkring 1500 kr får du riemligt meget telt til almindelig brug..


Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2012 kl. 22:30
Citat: teddythebear

Det er det jeg hader ved dette forum........ At der kommer et reelt spørgsmål fra en der har brug for hjælp, og straks er der en eller anden idiot der sviner trådstarter til....... Svar dog på spørgsmålet istedet og lad være med at komme med åndsforladte kommentarer......

Jeg kan godt se at der er forsøgt med en smiley, for at dæmpe kommentaren, men hvis man ikke har noget konstruktivt at komme med, så luk dog r.........


Thumbs Up
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rikkeJB Avatar

Tilmeldt:: 21 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rikkeJB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2012 kl. 10:02
Tak for alle de mange svar. Kan godt se at det er sværere end forventet. Må nok hellere spørge ham selvom det er en fødselsdagsgave :-)
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2012 kl. 11:26
Man går aldrig galt i skoven, med et fjälraventelt ! De er super lækre, med gode detaljer og fantastisk holdbarhed ! Smile
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2012 kl. 13:33
Citat: teddythebear

Det er det jeg hader ved dette forum........ At der kommer et reelt spørgsmål fra en der har brug for hjælp, og straks er der en eller anden idiot der sviner trådstarter til....... Svar dog på spørgsmålet istedet og lad være med at komme med åndsforladte kommentarer......

Jeg kan godt se at der er forsøgt med en smiley, for at dæmpe kommentaren, men hvis man ikke har noget konstruktivt at komme med, så luk dog r.........


 
Nåe! Det er sådan man skriver når man vil være konstruktiv. Så er det da sat på plads.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2012 kl. 14:18
Hej Rikke,

Skal det være et fjelltelt er der meget for pengene her.
http://seuf.dk/shop/nordisk-norheim-si-13238p.html

Skal det være et telt til campingpladsen er dette her ok.
http://seuf.dk/shop/high-peak-telte-4770p.html

Skal det være billigt er dette her ok.
http://seuf.dk/shop/high-peak-ikaria-11603p.html


Skal det være ultimativt ville jeg vælge dette her.
http://seuf.dk/shop/helsport-telte-fjellheimen-4491p.html


Med venlig hilsen
Niels Åge Skovbo
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Utæmmet.

Tilmeldt:: 01 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Utæmmet. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2012 kl. 15:56
Hej Mathias!
 
Prisniveauet i den nævnte web-shop er ikke konkurrencedygtige - ihvertfald ikke på telte!
 
Jeg vil ikke komme med anprisninger af butikker, men Helsport teltene kan du nemt finde MEGET billigere andre steder.
 
Det lyder som om teltet skal være lidt "morfar" derfor ville jeg vælge et telt med en seriøs højde i inderteltet, så kan du jo tage ud i det fri - uden andet spejl, end det der er på vandet - en stille morgen i juli.
 
Køb noget lækkert til dig selv for gavekortet:-)
 
Venligst
Morten
 
 
 


Redigeret af Utæmmet. - 30 Mar 2012 kl. 03:10
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2012 kl. 17:04
Jeg er åbenbart den eneste der synes det er mærkværdigt at man søger råd om et telt på nettet og det så skal være til en bestemt butik? Og ydermere at man ikke bare rådspørger butikken?

Anyways ...
http://fjellforum.net/viewtopic.php?p=237836

http://www.outsite.org/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=16232

Go' campingtur Rikke ;)
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 00:08
Hej Jacob
 
Det tror jeg nu ikke du skal være helt sikker på.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 00:30
Citat: Jabber

Jeg er åbenbart den eneste der synes det er mærkværdigt at man søger råd om et telt på nettet og det så skal være til en bestemt butik? Og ydermere at man ikke bare rådspørger butikken?

Anyways ...
http://fjellforum.net/viewtopic.php?p=237836

http://www.outsite.org/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=16232

Go' campingtur Rikke ;)


Haha.. godt spottet Clap


Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sørenogcamilla

Tilmeldt:: 06 Dec 2005
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sørenogcamilla Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 07:08
Thumbs Up til Jabber

Thumbs Down til ussel markedsføring fra "Rikke"
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Utæmmet.

Tilmeldt:: 01 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Utæmmet. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 14:50
I det pågældende tilfælde blev det til "negativ" markedsføring!
 
Hovedproblemet kunne formentlig imødeses, hvis profiloprettelse på 123nu.dk omfattede "tro og love erklæring" mht. de afgivne oplysninger.
 
Venligst
Morten
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 15:03
Måske "Rikke" eller seuf burde komme med en plausibel forklaring her?
I modsat fald, tror jeg virkelig dette vil give alvorligt bagslag for en større forretning!
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 15:23
Citat: Utæmmet.

I det pågældende tilfælde blev det til "negativ" markedsføring!
 
 
Venligst
Morten
Jeg tror nu, at potentielle lystfiskende internet-teltkøbere her på 123nu, de ville undersøge priserne/udbudet på nettet grundigt og ikke bare købe et telt i en tilfældig butik. 
Og med hensyn til markedsføring, så burde butikken have haft ekstra-ordinære tilbud eller lign., hvis det efter min vurdering skulle have haft en chance for at virke.

Redigeret af Steen Kehler - 30 Mar 2012 kl. 15:23
Til top
Benjamin Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Benjamin Jakobsen

Tilmeldt:: 10 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Benjamin Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 17:05
Ifølge Markedsføringsloven §4 er den slags skjult reklame - ikke lovlig:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=140282


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres