Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kinetic Waterspeed waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael T Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gofish

Tilmeldt:: 05 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gofish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kinetic Waterspeed waders
    Sendt: 30 Mar 2012 kl. 17:57
Hej..

Jeg står og mangler et par waders og har kigget lidt på et par Kinetic Waterspeed
( http://www.fishing-odl.dk/shop/kinetic-waterspeed-waders-7656p.html )

Det er min først sæt, så vil lige høre om der er nogen er jer der ude der har nogle erfaringer eller andre forslag..
Det skal dog helst være Åndbare og gerne omkring 1000- 1500kr :)


Redigeret af Gofish - 30 Mar 2012 kl. 17:59
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 18:31
hej. jeg startede også med det overnævnte par og var godt tilfres med dem. ville jeg ikke være bange for hvis jeg var dig.
Til top
Michael T Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gofish

Tilmeldt:: 05 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gofish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 19:06
Det lyder godt :) hva med skoene der følger med, havde du problemer med dem? - Har læst lidt på nettet og det var ikke alle der var lige tilfredse med dem..

Redigeret af Gofish - 30 Mar 2012 kl. 19:06
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 19:46
ja dem havde jeg heller ingen probemer med overhovedet, min far og jeg købte begge to sådan et sæt og det brugte vi da i 2 år uden problemer. kan være vi var heldige det skal jeg jo ikke kunne sige meen sker der noget med dem skal de jo bare have det tilbage igen!.
Til top
Niels Kallehave Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
high_tower

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér high_tower Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 00:40
køb du dem bare, det er ganske udemærket waders.
 
har selv både water & godspeed wadersne og er rigtig fint tilfreds med dem, kontra prisern på dem.
støvlerne er dog rigtig lang tid om at tørre( læs flere dage, uden kunstig varme)


Redigeret af high_tower - 31 Mar 2012 kl. 00:40
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 08:09
Jeg har et par splinternye til at ligge i str m hvis du er int. De passer en gut på 170-178 cm alm af bygning.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 09:25
har været glade for mine... især som første sæt! Støvlerne springer såvidt 2 str ad gangen og derfor var mine ret så store... 
Til top
Brian Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
alpha82

Tilmeldt:: 14 Mar 2008
Geografisk: Helsinge
Status: Offline
Beskeder: 136
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alpha82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 13:17
Hvis du ofte er på kysten, og fisker meget, så er disse ikke ret holdbare i længden, der skal du op i en noget bedre kvalitet.
Til top
Michael T Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gofish

Tilmeldt:: 05 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gofish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 15:39
Tak for de hurtige svar :)

Brian J
Jeg fisker måske 1-2 gange på kyst om månede her i forår, sommer og efterår, det var mere så jeg havde et par till '' all around '' jeg kan bruge i åen og på kysten..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres