Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loon UV clear flyfinish?!?

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Silberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Silberg

Tilmeldt:: 22 Jan 2005
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Silberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loon UV clear flyfinish?!?
    Sendt: 17 Apr 2012 kl. 12:26
Nogen der har erfaring med denne 'lim'?
Jeg vil gerne vide om jeg kan bruge den i stedet for 'Knot sense' til div flue hoveder og skjolde?
Er den lige så tyktflydende?
 
 
Til top
john mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
john 2000 Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér john 2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 14:17
Hej
Du kan rolig bruge den lim,jeg bruger den til alt det jeg før brugte epoxy. Den er nem at arbejde med, det eneste er at den kan føles en smule klistret neor du har hærtet den,men så tører jeg den lige af med et stykke køkkenrulle påført propyl alkohold.
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 15:58
Så vidt jeg lige husker, er det nøjagtigt samme lim der er i tuberne, hvis det er UV knot sense du mener?
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 16:39
Super iorden, bruger det til geddefluer og hærder 100% hurtigt OG SÅ ER DET MEGET NEMT AT ARBEJDE MED.
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres