Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg! Billet til P&T Konkurrence i Simons i morgen

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus K Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus K

Tilmeldt:: 26 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Salg! Billet til P&T Konkurrence i Simons i morgen
    Sendt: 27 Apr 2012 kl. 20:18
Hej!

Jeg ligger inde med en billet til Jan & Bo's Put and Take konkurrence i morgen, men har desværre ikke mulighed for at deltage alligevel.

Hvis der er andre som er interesseret i at overtage billetten er den til salg for 400,-.

Til top
Rasmus K Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus K

Tilmeldt:: 26 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 22:11
Til dem som vil have mere info omkring komkurrencen se linket:

Til top
morten saxtorph nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
saxtorph Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér saxtorph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 22:42
hvor er billeten henne i københavn?
Til top
Rasmus K Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus K

Tilmeldt:: 26 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:00
I glostrup. Men min bror skal deltage i konkurrencen så hvis du er interesseret kan vi aftale at du møder op der ude og betaler biletten til ham?
Til top
morten saxtorph nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
saxtorph Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér saxtorph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:10
ok hvordan får jeg fat i din bror der ude
Til top
Rasmus K Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus K

Tilmeldt:: 26 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:24
Han hedder David. Jeg siger til ham at han skal tage kontakt til Simon derude og du skal bare så bare henvende dig til Simon, så skulle der forhåbentlig ikke være nogen problemer i det. Har talt med Simon i forvejen og han foreslog at jeg lavede et opslag her så det kan han ikke have noget imod.
Til top
morten saxtorph nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
saxtorph Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér saxtorph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:31
ok du kan lige gi din bror mit mobil nr har sent det på en personlig besked
mvh Morten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum