Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp/guide omkring sydfyn/svendborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hjælp/guide omkring sydfyn/svendborg
    Sendt: 29 Apr 2012 kl. 00:08
LOLhej Tongue
jeg er en dreng på 17 år som er rimeligt grøn inden for fluefiskeri har endnu intet fanget og egentligt heller ikke prøvet som sådan har flere gange stået på en mark og kaste trænet men mangler stadig lige en erfaren til at rådgive mig lidt på vej så jeg ikke får mine fejl ind på rygraden

jeg har efter snak forskellige steder og studeret lidt fundet frem til et fluesæt som jeg køber i den kommende ugeLOL

derfor tænker jeg om der måske var en erfaren flue fisker som kunne give sig lidt tid til lidt rådgivning/guiding så jeg får rigtigt fat i kastet emition af fluen fluevalg osv

og ærligt talt har ikke råd til et fluekursus derfor jeg søger en venlig sjæl der måske ville hjælpe lidt på vej for et meget let overkommeligt beløb eller gratis ClapLOL
tænker dette både kunne være i form af at stå lidt på en græs mark eller stå ved kysten eller ved et p&t sø for den sagsskyld lidt op til dig da jeg stadig syntes at det hele er noget så forvirende Confused

mvh stefan
Til top
Kurt Kryger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kurt K

Tilmeldt:: 07 Jan 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 09:21
Hej Stefan !
Prøv at kigge på www.fluekasteren.dk
Her kan du få al den undervisning du kan ønske dig. Et helt års undervisning, dvs. ca. 35 lektioner a 2,5 time. for 225 kr. om året.
Du kan læse om os på vor hjemmeside.
Vi har medlemmer der bor i Svendborg, så transport skulle ikke være noget problem.
Send en mail til undertegnede, hvis du er interesseret, så skal du få nogle flere informationer.
 
mvh. Kurt 
Til top
Claus Foss Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fossy

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: Odense SV/Fyn
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fossy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 13:07
Hej Stefan.
 
Jeg har en del erfraring og fisker kun flue på kysten. Jeg vil gerne hjælpe dig hvis vi kan finde en dag, Jeg arbejder meget "skævt" men mon ikke vi kan finde en dag.
 Jeg bor på Thurø og vil foreslå vi tager en tur til Thurø rev.......Nu er der jo også kommet Horn, de kan sagtens give dig en rigtig god start.......!
 
Smid mig en mail så kan vi udvæksle telefonnumre......!
 
Claus
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 17:42
kurt - vil lige kigge lidt på den side her i den kommende tid

hej claus smider lige en mail til dig så vi måske kan finde ud af noget jeg venter lige til sættet kommer hjem her i den kommende uge :-) 
mange tak for de hurtige svar :D !
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskestefan Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskestefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 17:52
hmmm....waders..skal vel efterhånden også bruges eller er det ikke et most ?
kan en våddragt evt bruges til man finder noget til en fornuftig pris i str. kæmpe fod d; :-) ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum