Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms hip/cheast pack?

 Besvar Besvar
Forfatter
keld schaumann kuntz Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
godsejer

Tilmeldt:: 15 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér godsejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms hip/cheast pack?
    Sendt: 29 Apr 2012 kl. 10:27
hej.

har set lidt efter en taske jeg skal have med til åen, er faldet over den her http://www.stefs-lystfiskergrej.dk/Shop/info.htm?catid=70&articleid=headwaters%20chesthip%20pack men der står ikke noget om hvor mange litter den er på? nogen der kan hjælpe?
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 10:59
http://www.simmsfishing.com/site/headwaters_chest_hip_pack.html

440 cubic inches eller 7,2 liter..


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
keld schaumann kuntz Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
godsejer

Tilmeldt:: 15 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér godsejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 11:02
jeg takker mange gange :D håber den er stor nok til div forfang, telefon, kamara, og noget at drikke :D
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 15:21
Størrelsen er fin, hvis den bliver større får man hurtigt fyldt for meget i den, jeg solgte min og tog et nummer mindre:-)

Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 15:56
Hellere for meget plads end for lidt pladsThumbs Up
 
Jeg har Drycreek modellen, der er masser af pladsLOL
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2012 kl. 17:49
tag og find en forhandler og prøv den..

jeg startede med en jeg fandt på nettet til en ganske god pris, fra fishpond men måtte sande den var for lille..

jeg købte så en brugt vision love handle, ganske fin størrelse men må indrømme jeg synes der kan være for lidt i de hipback.. og hvis der kommer for meget i falder de ned.. jeg har brugt min uden at have skulderstroppen på skal dog lige nævnes..

jeg har derfor købt en simms vertical guide vest, så kan jeg have forfang, en regnjakke, væske, lidt frugt, et par store æsker og diverse med uden problemer Wink
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres