Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jensen flamingo

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jensen flamingo
    Sendt: 20 Maj 2012 kl. 20:20
Hej Jensen Flamingo i hvilken årække blev de fremstillet og er de nogensinde blevet fremstillet i Norge ?
Er der forskellige udgaver af pappet eller findes de kun i den farve som på billedet ?
Til top
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2012 kl. 23:41
De blev fremstillet i firserne og siden har sølvkroken i Norge også fremstillet dem, men ved ikke hvornår !!
i DK har de kun haft det pap du har
 
Er det nogen du samler på ?, for jeg har en del og kan sælge eller bytte hvis du har noget, jeg ikke har ?
 
Flemming
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 09:16
Det er noget arvegods så jeg er ikke intra i at sælge/bytte dem væk tror også jeg har dem i alle farver og vægter
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 13:48
Det er kanon gode woblere og særdeles effektive .. De kan sikkert indbringe en nogenlunde pris ved at sælge dem med måde selvfølgelig. Det er jo ikke guld.. Men fisk dog med dem og nyd dem :)
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 14:52
Kevin
De findes i flere andre farver end dem på dit foto !
mvh
Heinz
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 15:01
Citat: tackler

Kevin
De findes i flere andre farver end dem på dit foto !
mvh
Heinz
 
Ja jeg ved det godt men billedet var bare for at man kunne se pappet
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres