Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airflo Ridge Supple

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Airflo Ridge Supple
    Sendt: 11 Jun 2012 kl. 11:38
Er der nogen af jer som har erfaringer med Airflo Ridge Supple Impact og Airflo Ridge Supple Tactical, "kom til" at bestille disse til min A.Jensen Argon..Shocked
Havde legetime igår med min nye fluestang, det gav mig lyst til at prøve andre liner også for ligesom at have flere muligheder..
Da jeg har læst meget godt om Airflo tænkte jeg at de måtte være spændende, men vil gerne høre hvis I har nogen erfaring med dem..

Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 14:51
Superliner fra Airflo,
startede i sidste uge med Tactical shooting head til min Echo switch - det køre som en drøm. Længde + den bløde coating er helt efter min smag = lange kast m blød landing.
Et er sikkert - der bliver plads til rigtig mange liner fra Airflo i min linetaske - et stort plus er samtidig priserne Thumbs Up

     
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 14:51
Hej Kim
 
Generelt er kvaliteten på Airflo tip top både hvad angår slidstyrke og glathed. Rigde technologien virker faktisk. Hvis vi skal sammeligne med f.eks Scientific Anglers (SA), så holder Airflo lidt bedre, men SA er lidt glattere i tør tilstand. Og så er der spørgsmålet om tapering, men her er det nok mest smag og behag. Jeg synes de mangler nogle WF'er med gode korte hoveder til kysterne og åerne herhjemme.
Det jeg særligt kan lide ved Airflo, er deres low strecht kerner. Huggene føles så vildt med disse.
 
 
 


Redigeret af chan - 11 Jun 2012 kl. 14:52
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2012 kl. 20:38
De oprindeligt bestilte liner er blevet afbestilt da jeg fik en mail med portoen, £38, til Grønland - portogribbe..Angry
Så nu bliver det nok det link fra Heine som jeg bestiller hos.. men godt at høre lidt om Airflo liner når nu man er nybegynder..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres