Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp Til Ny Fangstkrog

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp Til Ny Fangstkrog
    Sendt: 13 Jul 2012 kl. 21:08
Min trofaste gamle fangstkrog forsvandt den anden dag da jeg var ved at rigge båden af. Det var en jeg selv havde lavet i sin tid af et stykke kosteskaft og en krog som jeg havde købt i en grejbutik i Kbh, men tilsyneladende er det ikke noget man sælger mere? Er der nogen der har erfaring med dem fra Sølvkroken? Det lader til at jeg bliver nødt til at anskaffe en fabriksudgave hvis jeg ikke kan finde en løs krog. En ulempe må være at de synker, min gamle flød når jeg tabte den i søen.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 21:16
Prøv at tjekke auktions siden selvom jeg også selv har et godt øje til den krog :-)
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Jacob Schougaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jacob S Avatar

Tilmeldt:: 18 Nov 2004
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 21:30
Du kan få en krog til at lave din egen gaf med hos Jan's Lystfiskershop 35268970
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 21:52
Hej
 
store rustfrie kroge til at klave gaf af.
 
eller færdige gaf. se under Fangstnet
 
mvh Jørn
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 23:00
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> < ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> Du kan købe en minigaf lavet af Rapala.. Den er magen til den der er på auktion.. De er skidesmarte de kan være i tasken når de er slået sammen.. De koster ikke alverden så lad være med at byde for meget på den auktionsgaf

Redigeret af taro - 13 Jul 2012 kl. 23:00
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2012 kl. 12:21
Tak for svar, tror jeg besøger Jan når jeg kommer til byen, selvfølgelig må han have sådan en. Har besluttet mig for det skal være en med træskaft da det er vigtigt den ikke synker. Jeg tror den anden blev "nolet" da jeg bar agnfiskespanden op til bilen...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
peter ø nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter ø

Tilmeldt:: 05 Mar 2011
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter ø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2012 kl. 18:39
Ole Jørgensen gaf er det eneste rigtige dansk håndlavet i
Bogense.
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2012 kl. 22:32
Ole Jørgensen gaffen er fin, har haft en i mange år og har den altid med når jeg er i waders, men i båden synes jeg den kommer til kort når Grum er i den anden ende af linen
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2012 kl. 23:40
hej Klaus
 
Hvor lang skal din gaf være
 
Ole T
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres