Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Makreler i Masse vis i Kbh Havn

 Besvar Besvar
Forfatter
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Makreler i Masse vis i Kbh Havn
    Sendt: 05 Aug 2012 kl. 02:40
Ja så ved jeg med 100% at der er masser af Makreler i Nordhavn
lige ved kattegatvej ved rundkørelsen !! Jeg gik godt nok ud et hemmeligt sted
men der observerede jeg også masse af stimer i 100vis de gik og nappet i overfladen
tæt ved land, jeg lyste flere gang på dem så de sprang til alle sider
Jeg viste faktisk ikke at deres øjne lysete ligesom en kats eller hunds når der kommer lys i dem ?? Jeg var godt nok på HØ jagt
men fik en lille en på krogen så satte banditten ud igen..
Var der ude fra kl 2100 til kl 130... Så der er Makreler Kbh havn Wink
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2012 kl. 09:26
Spændende og interessant ----- makrellerne er for alvor tilbage i det danske vand ligesom for 30-40 år siden.
 
Lysende øjne .... det har jeg primært og nærmest "uhyggeligt" oplevet med større stime af mindre Sandart i Gudenåen ... iøvrigt i min jagt på laks.
 
 
Wink
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Morten Stürup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
M.S

Tilmeldt:: 23 Aug 2012
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M.S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2012 kl. 19:00
Jeg var ved tuborg havn forleden hvor makrellerne også var tilstede i massevis...
En fin makrel og en ørred på fluestangen blev det til Smile
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2012 kl. 08:50
Citat: M.S

Jeg var ved tuborg havn forleden hvor makrellerne også var tilstede i massevis...
En fin makrel og en ørred på fluestangen blev det til Smile

Hvor i Tuborg Havn er det helt præcist, man må stå. Det er vel ikke i hele havnen, det er tilladt?
Til top
Morten Stürup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
M.S

Tilmeldt:: 23 Aug 2012
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M.S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 00:43
Nej det er ikke tilladt i selve havnen.
Der ligger en fancy resturant helt ud til havnen.... Bagved og øst for kan må stå.
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2012 kl. 11:26
Hej 

Er det på venstre eller højre side af havneindløbet?

Der er to resturanter: Venstre side "Osva" og højre sid "Club Royal-Brasserie".
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2012 kl. 15:49
Hejsa drenge!!! Big smile
 
Har været ret optaget, men vil da meget gerne høre om, nogen skulle have oplevet makreller kystnært mellem Køge & Helsingør ???
Mvh. - Kim -  
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2012 kl. 16:00
Ogggg! fint nok Clausen - men ved du så også, at det er ulovligt at fiske tilhøjre for gitteret på højre side?.
 
Ikke for at smide grus i "skoene" men ærgerligt hvis en dum bøde "is blowing in the wind"
 
Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres