Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

P&T Konkurrence??

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: P&T Konkurrence??
    Sendt: 12 Aug 2012 kl. 22:10
hej alle sammen nu har vi jo set så meget godt fra simons put and take konkurrencer, men det jo ikk lige alle der har overskud til at tage helt der over. Så er der nogle der ved om der afholdes nogle konkurrencer i østjylland ? 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2012 kl. 23:12
Skyggehale plejer at lave en del konkurrencer, men tror ikke lige det kan kaldes østjylland:-)
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 10:05

Effektlageret i Horsens afholder med jævne mellemrum p&t konkurrencer i Lundum fiskesø

 
 
mvh Frank
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 12:52
Ellers er der det årlige Århus mesterskab i P&T i Harlev Thumbs Up
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 14:54
Mange tak for hjælpen :) Det skal sku prøves, der er jo chancen for at få den helt store regnbue på ved sådan en konkurrence
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 15:10
Ja ellers kan man være heldig at tage nogle mellem størrelser, blev nr. 5 ved ÅM i P&T i år med en fisk på 4.52 kg. Smile
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 21:06
Det ville skam også være helt fint, den største regnbue jeg har taget var på 3.7, og har haft min søster med ved p&t 2 gange første gang nuppede hun en på 2 kg og satme om hun ikk tager en på 4 anden gang vi var afsted :) det går sku ikk hun fanger større fisk end mig :D
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 22:17
Jeg var faktisk lusket afsted til en lillebitte å i Østjylland her for nylig, og da jeg jo fisker om natten med flue, havde jeg en del dagtimer som skulle fordrives..
Et par af timerne blev brugt ved Svejstrup Put and Take, og jeg lagde mærke til, at der var et opslag ved betalingsskuret, om nogle forskellige konkurrencer - så det er en mulighed.

JEG fangede ikke noget, hverken i å eller putsøSmile

Vh.Simon (ham med SimonsSmile)
Til top
Jens Gregersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Modifix Avatar

Tilmeldt:: 24 Jan 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Modifix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2012 kl. 22:42
Lidt mere om Svejstrup Fiskepark:
http://www.svejstrup-fiskepark.dk/
Til top
Mathias R Johansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mathias Johansen

Tilmeldt:: 05 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mathias Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 02:14
Nebbe mølle p&t holder konurrence nu på lørdag :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum